بابک نجفی ناجی «لندن سقوط کرده است» می‌شود

0
153

بابک نجفی کارگردان سوئدی که قسمت دوم فیلم «پول آسان» را کارگردانی کرده بود به عنوان جایگزین فردریک باند برای کارگردانی فیلم «لندن سقوط کرده است» محصول کمپانی میلنیوم انتخاب شده است.

فردریک باند هفته گذشته و در حالیکه تنها چندین هفته به آغاز فیلمبرداری باقی مانده بود از سمت خود کناره‌گیری و پروژه را رها کرد.

کمپانی میلنیوم و جرارد باتلر ستاره فیلم به سرعت جستجوی خود برای یک کارگردان دیگر را آغاز کردند اما اوضاع خیلی خوب به نظر نمی‌رسید. باتلر از دیدگاه‌های کارگردان‌ها راضی نبود و بعضی‌ها می‌گفتند که او حتی در حال در نظر گرفتن ترک این پروژه به طور کامل است.

نجفی، وین بلر (کارگردان فیلم «یاقوت‌ها») و گری فلِدر (کارگردان فیلم «هیات منصفه فراری») نام‌هایی بودند که تا اواسط هفته مطرح شدند و در انتها این نجفی بود که موفق به عبور از این مرحله شد. اگر قرارداد نهایی امضا شود، نجفی به سرعت مشغول به فیلمبرداری فیلمی می‌شود که در دو مرحله تهیه خواهد شد: مرحله اول فیلمبرداری به مدت چهار هفته ادامه خواهد داشت و بازیگران اصلی فیلم از جمله مورگان فریمن، ارون اکهارت، آنجلا بست و ملیسا لئو جلو دوربین می‌روند.

بعد از آن فیلمبرداری به مدت چند ماه متوقف شده و بار دیگر در ماه فوریه آغاز می‌شود که این بار خود باتلر جلوی دوربین می‌رود و صحنه‌هایش را تا پایان ماه آوریل ضبط می‌کند. این فیلمبرداری دو مرحله‌ای به خاطر این است که باتلر در حال حاضر مشغول فیلمبرداری فیلم «Geostorm» برای کمپانی‌های برادران وارنر و اسکای‌دنس است.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، نجفی تا به حال مسئولیت کارگردانی چندین اپیزود از سریال «Banshee» محصول سینه‌مکس را نیز بر عهده داشته است، اما فیلم «لندن سقوط کرده است» اولین تجربه کارگردانی فیلم تمام انگلیسی زبان او خواهد بود.