«این پایان کار است» با موفقیت مواجه شد..

0
402

این فیلم در حالی در 10 روز اول نمایش عمومی خود در آمریکا و کانادا 58میلیون دلار فروش کرده که کسی پیش‌بینی چنین موفقیتی را برای آن نمی‌کرد.تحلیل‌گران اقتصادی سینما عقیده داشتند این فیلم در طول زمان نمایش عمومی خود-که حدود 2 ماه طول خواهد کشید – به رقم فروش 50 میلیون دلاری است پیدا خواهد کرد.

به گزارش سینما خبر،آن‌ها گفتند اگر«این پایان کار است» بتواند به این رقم فروش در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی دست پیدا کند، لقب یک کار موفق را از آن خود کرده است.اما حالا همین تحلیل‌گران اقتصادی سینما می‌گویند این کمدی فانتزی تا پایان زمان اکران عمومی خود، بین 80 تا 100 میلیون دلار فروش خواهد کرد.

به نوشته سایت موویز، صنعت سینما به این دسته از فیلم‌ها (که کسی انتظار موفقیت بالای مالی آنها را ندارد و ناگهان فروش خوبی در سالن سینماها می‌کنند) لقب «اسلیپر هیت» را داده‌اند.اسلیپر هیت به فیلم‌هایی گفته می‌شود که به آرامی فروش بالایی در جدول گیشه نمایش می‌کنند و این در حالی است که با یک هزینه تولید پائین، ساخته شده‌اند.

This_Is_The_End_36998

«این پایان کار است» را کمپانی کلمبیا با هزینه‌ای 30 میلیون دلاری تهیه کرده است.ست روگن و ایوان گلدبرگ این کمدی فانتزی را بر اساس فیلم‌نامه‌ای از خودشان کارگردانی کرده‌اند. جیمز فرانکو و جمعی از بازیگران سینما و تلویزیون در این فیلم در نقش‌های واقعی خودشان ظاهر شده‌اند. جیمز فرانکو بازیگر اصلی فیلم است که در خانه‌اش یک جشن برپا و از گروهی از هنرمندان سرشناس دعوت می‌کند تا در این جشن شرکت کنند.

در میانه این جشن است که مهمان یا فاجعه و ترش ناشی از فرارسیدن آخر زمان روبرو می‌شوند. قصه فیلم ، واکنش این هنرمندان به پایان دنیا را به تصویر می‌کشد.جونا هیل ، جی پاروچت،دنی مکیراید ، اما واتسن و خود ست روگن، بخشی از بازیگران این فیلم موفق و پرفروش مستقل هستند.

موفقیت 58 میلیونی 10 روزه «این پایان کار است» در حالی نصیب این فیلم می‌شود که فیلم پر سر و صدایی مثل «دوره انترنتی» با بازی اوئن ویلسن طی سه هفته اکران عمومی 58 میلیون دلار فروش کرده است.اهل فن می‌گویند موفقیت بالای این فیلم مستقل «این پایان کار است» کمپانی‌های بزرگ سینمایی را تشویق به تولید بیشتر فیلم‌های مستقل و غیر متعارف خواهد کرد.