“ایر فرانس” از مسافرت ١۵ نفر به مقصد آمریکا جلوگیری کرد

0
216

شرکت هواپیمایی فرانسه “ایر فرانس”، از سوار شدن حدود ١۵ نفر به هواپیماهای این شرکت که قصد داشتند به آمریکا بروند جلوگیری کرد. این افراد دارای گذرنامه ٧ کشوری بودند که مشمول فرمان جدید دونالد ترامپ مبنی بر ممنوعیت ورود به خاک آمریکا هستند.

سخنگوی “ایر فرانس” گفت، مسافرانی که از سوار شدن آنان به هواپیما جلوگیری شده، جزو اتباع کشورهای ایران، عراق، سوریه، یمن، سومالی، لیبی و سودان بوده‌اند؛ اما به این معنی نیست که لزوماً این افراد از این کشورها آمده باشند.

وی اضافه کرد که شرکت “ایر فرانس” مسئولیت لغو پرواز این افراد به سوی آمریکا را برعهده گرفته و تدابیر لازم را برای هدایت آنان به سوی محل قبلی‌شان اتخاذ می‌کند.

شرکت هواپیمایی فرانسه، از طریق پست الکترونیکی یا پیامک، شرایط جدید پیش‌آمده برای مسافرت به آمریکا را به مسافران خود اعلام کرده، تا به این وسیله از سرگردانی اتباع این ٧ کشور در فرودگاه‌های پاریس جلوگیری شود .

به گزارش خبرگزاری فرانسه؛ دو روز پیش، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، فرمان تعلیق سه ماهه ورود شهروندان ایرانی و ۶ کشور مسلمان دیگر به آمریکا را صادر کرد. همچنین بر اساس این فرمان، ورود پناهجویان از کشورهای در حال جنگ به آمریکا نیز برای چهار ماه به حال تعلیق درآمده است.