اپل واچ جدید بر شستشوی دست‌ها نظارت می‌کند

0
95

شرکت اپل در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل(WWDC) از عرضه یک برنامه تشخیص خودکار شستشوی دست برای نسخه جدید سیستم عامل ساعت هوشمند خود موسوم به “watchOS 7” خبر داد.

شرکت اپل از ویژگی جدیدی برای نسخه جدید سیستم عامل ساعت هوشمند خود موسوم به “7 watchOS” رونمایی کرد که به طور خودکار، فعالیت شستشوی دست را تشخیص می‌دهد و به عنوان یک کمک برای مبارزه با بیماری همه‌گیر کووید-19 طراحی شده است.

اپل این ویژگی نظارتی جدید را برای watchOS 7 به منظور کمک به کاربران برای شستشوی کامل و مرتب دست‌های خود در طول بحران کروناویروس جدید ارائه داده است.

ساعت‌های هوشمند جدید اپل ضد آب خواهند بود و نیاز به درآوردن آنها قبل از شستن دست‌ها نیست و کاربران ممکن است بتوانند حتی با آن شنا کنند. با این حال، این کار تا زمانی که اپل آن را تأیید نکند، توصیه نمی‌شود.

این برنامه جدید بر مدت زمانی که کاربران دستان خود را می‌شویند، نظارت می‌کند و به طور خودکار تشخیص می‌دهد که کاربران چه زمانی در حال شستن دست‌های خود هستند.

“جف ویلیامز” مدیر اجرایی شرکت اپل گفت: ما از تأثیر مثبتی که اپل واچ بر روی مشتریان ما دارد، انرژی گرفته‌ایم و از ارائه ابزارهای جدید و مفید که از سلامت، تناسب اندام و تندرستی مشتریان پشتیبانی می‌کند، هیجان زده هستیم. سیستم عامل watchOS 7 همراه با ردیاب خواب، تشخیص خودکار شستشوی دست و انواع تمرین‌های ورزشی جدید عرضه خواهد شد که به کاربران ما کمک می‌کند تا سالم، فعال و متصل باشند.

طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی(WHO)، شستن دست‌ها برای مهار شیوع بیماری کروناویروس جدید که بیش از 9 میلیون نفر را در سراسر جهان آلوده کرده و تقریبا 475 هزار قربانی گرفته، لازم است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، به همین دلیل است که شستشوی کامل دست بسیار مهم است. بنابراین اپل واچ جدید تا نمایش یک شمارش معکوس که در هنگام شروع شستن دست به طور خودکار فعال می‌شود، به شما کمک می‌کند از زمان کافی شستشوی دست‌های خود مطلع شوید.