«ايي تي» ابتدا فيلمي در ژانر وحشت بود

0
538

فيلم كلاسيك «ايي تي : موجود فرازميني» امروزه به عنوان يكي از بهترين و خوش ساخت ترين آثار استيون اسپيلبرگ معرفي مي شود.

اين فيلم كه از فروش خوبي هم در گيشه برخوردار شد، داستان يك موجود فضايي مهربان است كه با گروهي از كودكان همراه مي شود. ولي آنچه درباره اين فيلم ممكن است ندانيد ، اين است كه «ايي تي» قرار بود فيلمي در ژانر وحشت باشد و به گونه اي ادامه فيلم «مواجهه نزديك با نوع سوم»‌ كه اسپيلبرگ قبل از «ايي تي» توليد كرده بود.

  

«ايي تي» قرار بود فيلمي تحت عنوان «آسمانهاي شب» باشد و موضوع آن درباره موجودات فضايي كه فقط با نوك انگشت قادر به كشتن هستند. در ميان اين موجودات فضايي «بادي» از همه مهربان تر بوده و سعي دارد بقيه را نيز راهنمايي كند. در نهايت «بادي» شخصيت اول فيلم «ايي تي» شد.

با اين حال «اسپيلبرگ» علي رغم پيش توليد فيلم «آسمانهاي شب» از ادامه توليد آن منصرف شد و تصميم گرفت حول محور موجود فضايي مهربان فيلم خود را بسازد.

 به گزارش سینما خبر؛ «ريك بيكر» هنرمند جلوه هاي ويژه اخيرا اطلاعاتي را درباره عروسك هاي فيلم «آسمان هاي شب» منتشر كرده است. عروسك هاي اين فيلم از چهره هايي ترسناك برخوردار بودند و «بيكر» طراحي آنها را بر عهده داشت براي طراحي چهره ايي تي مجبور شد روندي بر خلاف آنچه قبلا انجام داده بود را از سر بگيرد و عروسكي با چهره مهربان بسازد.