اوما تورمن در فیلمی کمدی بازی می کند

0
265

اوما تورمن در فیلمی کمدی با عنوان «بریتانیایی‌ها می‌آیند» بازی می‌کند.

این فیلم درباره یک زوج عجیب و غریب بریتانیایی است که به لس‌آنجلس پرواز می‌کنند‌ و طرحی برای دزدی جواهرات دارند.

در این فیلم کریستین چنووت نیز بازی می‌کند و جیمز اوکلی کارگردانی آن را برعهده دارد. او کارگردانی فیلم‌های دیگری از جمله «شیطان تو می‌دانی» با بازی رزاموند پایک و جنیفر لارنس را در کارنامه دارد. او قرار است در ماه جولای (تیر) فیلمبرداری این فیلم را شروع کند. فیلمنامه این فیلم با همکاری اوکلی و آلکس میکلیدس نوشته شده است.

فروش حقوق پخش بین‌المللی این فیلم در جشنواره کن شروع شده است.

در این فیلم اوما تورمن در نقش هریت بازی می‌کند. او با همسرش پیتر فاکس به لس آنجلس سفر می‌کند تا مجبور نباشند بدهی بزرگشان را که در یک بازی ناکام پوکر به یک گانگستر خیلی بدنام بالا آورده‌اند، بپردازند. با فشار این گانگستر، این زوج مجبور می‌شوند این پول را با سرقت یک جواهر به دست بیاورند.

بارنوم که اختیار فروش حقوق فیلم را در دست دارد از تورمن به عنوان یک بازیگر فوق‌العاده یاد کرد که امتحانش را در همه ژانرها پس داده و توانایی‌های کمدی عالی دارد و فیلمنامه فیلم را نیز عالی و سرگرم کننده خواند.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، تورمن سال پیش به مناسبت بیستمین سالگرد فیلم «پالپ فیکشن» یا «قصه‌های عامه پسند» کوئنتین تارانتینو در کن حضور داشت. او آخرین بار در فیلم لارنس فون تریه «نیمفومانیاک- ۱» دیده شده بود. او به تازگی در فیلم «آدام جونز» در برابر بردلی کوپر بازی کرده و در یک مینی سریال تلویزیونی با عنوان «ضربه» نیز جلوی دوربین رفته است.