اولین پوستر فیلم «بین ستاره‌ای» ساخته کریستوفر نولان

0
264

سازندگان فیلم علمی تخیلی «بین ستاره‌ای» در فاصله یک هفته به انتشار آنونس جدید این فیلم اولین پوستر آن را منتشر کردند.

 متیو ماکاناهی، آن هاتاوی، جسیکا چاستین، کیسی افلک، مایکل کین، دیوید اویلوو، وس بنتلی، جان لیتگو، الن برستین، تافر گریس، مکنزی فوی، بیل اروین و مت دیمن در «بین ستاره‌ای» (Interstellar) به کارگردانی کریستوفر نولان بازی می‌کنند.

داستان درباره گروهی جهانگرد است که در سفری بین ستاره‌ای از یک کرم‌چاله تازه کشف‌شده برای گذر از محدودیت‌های انسان‌ها در سفر فضایی و فتح مسافت‌های دور و فراتر از درک علمی استفاده می‌کنند.

فیلمنامه «بین ستاره‌ای» بر نظریه «کرم‌چاله» متمرکز است. کرم‌چاله در فیزیک یک پل میان‌بر فرضی در فضا و زمان است، به طوری که مسافران در فضا می‌توانند برای سفر بین ابعاد از میان‌برها استفاده کنند.

«بین ستاره‌ای» 7 نوامبر (16 آبان) روی پرده سینماها می‌رود. این فیلم را استودیو پارامونت در آمریکای شمالی و استودیو برادران وارنر در سطح بین‌المللی توزیع می‌کند. کریستوفر نولان «بین ستاره‌ای» را با همکاری اما تامس و لیندا آبست تهیه کرده است.

 14-5-6-23735interstellar-poster

فیلمنامه «بین ستاره‌ای» تلفیقی از یک ایده اولیه از کریستوفر نولان و فیلمنامه‌ای نوشته برادرش جاناتان نولان است.

به گزارش خبرآنلاین،«بین ستاره‌ای» اولین تجربه کارگردانی نولان پس از «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» در سال 2012 است.

او که متولد لندن است، در سال 2002 برای فیلم «یادگاری» نامزد اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی شد و سال 2011 برای فیلم «تلقین/آغاز» نامزد جوایز اسکار بهترین فیلم و فیلمنامه غیراقتباسی بود.

«بی‌خوابی» و «پرستیژ»، «بتمن آغاز می‌کند»، «شوالیه تاریکی» و «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» از دیگر فیلم‌های نولان است.

http://www.blogdecine.com/noticias/interstellar-es-la-proxima-pelicula-de-christopher-nolan