تصاویر رسمی فیلم جدید جرج کلونی..

0
168

تریلر اکشن «مردان آثار ماندگار» به کارگردانی و با بازی جرج کلونی در مرحله پس از تولید است.

به گزارش  خبرآنلاین، این فیلم بر مبنای داستانی واقعی ساخته شده و در آن مت دیمن، بیل موری، کیت بلانشت، ژان دوژاردن، باب بالابان و جان گودمن در کنار جرج کلونی نقش آفرینی می‌کنند.

داستان «مردان آثار ماندگار» (The Monuments Men) در دوران جنگ جهانی دوم روی می‌دهد و درباره یک گروه نامعمول است که از سوی دولت روزولت ماموریت پیدا می‌کنند به آلمان بروند تا چند شاهکار هنری را از چنگ دزدان نازی‌ نجات بدهند و به صاحبان واقعی‌اش بازگردانند.

این یک ماموریت ناممکن است: در حالی که آثار هنری پشت خطوط دشمن قرار دارند و ارتش آلمان دستور دارد همزمان با سقوط رایش همه چیز را نابود کند، چه امیدی به موفقیت این آدم‌هاست؟ آن‌ها هفت رئیس موزه، متصدی موزه و مورخ هنری هستند که همگی میکل آنژ را از تفنگ ام 1 بیشتر می‌شناسند.

فیلمبرداری تازه‌ترین تجربه کارگردانی و بازیگری جرج کلونی فوریه پیش در برلین آغاز شد. «مردان آثار ماندگار» 18 دسامبر (27 آذر) روی پرده سینماها خواهد رفت.

کلونی اواخر سال گذشته در مقام یکی از تهیه‌کنندگان «آرگو» برنده اسکار بهترین فیلم شد. او سال 2006 برای فیلم «سیریانا»‌ اسکار بهترین بازیگر مرد مکمل را دریافت کرد و همان سال برای فیلم «شب بخیر و موفق باشید» نامزد اسکار بهترین کارگردانی و فیلمنامه غیراقتباسی بود. کلونی برای فیلم‌های «مایکل کلیتن»، «روی هوا» و «فرزندان» هم نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد بوده است.