اولین دوچرخه برقی “هارلی-دیویدسون” رونمایی شد

0
40

اولین دوچرخه برقی شرکت مشهور “هارلی-دیویدسون” موسوم به “سریال ۱” در ماه مارس سال ۲۰۲۱ وارد بازار می شود.

 اولین ورود شرکت “هارلی دیویدسون” به بازار دوچرخه‌های برقی با دوچرخه برقی “Serial 1” محقق شده و قرار است در ماه مارس ۲۰۲۱ به بازار عرضه شود.

دوچرخه “سریال ۱” دارای لاستیک‌های قطور سفید، قاب و بدنه مشکی نسبتاً ظریف، زین چرمی قهوه‌ای، لوگوهای قابل درخشش و یک زنجیر است که مانند همه دوچرخه‌ها از پدال تا چرخ عقب کشیده شده است.

این دوچرخه برقی جدید از شرکت “سریال ۱ سایکل” برآمده است که یک زیرشاخه از شرکت “هارلی-دیویدسون” است و از یک برنامه تحقیق و توسعه داخلی زاییده شده است.

پروژه ساخت این دوچرخه توسط “جیسون هانتسمن” رئیس شرکت “هارلی دیویدسون”، “بن لوند” معاون رئیس این شرکت و تعدادی دیگر از پیشکسوتان این شرکت هدایت می‌شود.

در نشست سالانه فروشندگان این شرکت در اوت ۲۰۱۹ بود که با نمایش سه نمونه اولیه مشخص شد که “هارلی دیویدسون” در حال کار بر روی دوچرخه‌های برقی است.

در مورد قیمت “سریال ۱” هنوز هیچ اشاره‌ای نشده است، اما احتمالاً چند هزار دلاری قیمت داشته باشد.

“هارلی دیویدسون” انتظار دارد که بازار دوچرخه‌های برقی طی سال‌های آینده رشد چشمگیری داشته باشد، چرا که در همین سال ۲۰۱۹ بیش از ۱۵ میلیارد دلار ارزش داشته است.

در وبسایت این شرکت برای عرضه “سریال ۱” شمارش معکوس گذاشته شده است که در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۲۱ به پایان می‌رسد و احتمالاً از آن تاریخ، پیش خرید و قیمتگذاری انجام خواهد شد.