اهدای گوی بلورین جشنواره کارلووی واری به جان تراولتا..

0
771

جان تراولتا بازیگر مشهور هالیوود جایزه یک عمر دستاوردهای هنری را از جشنواره کارلووی واری دریافت می‌کند.

به گزارش  مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، جشنواره فیلم کارلووی واری که یکی از مهمترین جشنواره های فیلم اروپا است، گوی بلورین خود را به این بازیگر کهنه‌کار هالیوودی می دهد.

جشنواره بین المللی فیلم کارلووی واری که مهمترین جشنواره فیلم اروپای مرکزی است، اعلام کرد جان تراولتا در مراسمی که با نمایش فیلم “فصل کشتن” مارک استیون جانسون برگزار می شود، شرکت می کند. تروالتا در این فیلم در کنار رابرت دنیرو نقش‌آفرینی کرده است.

تروالتا که تاکنون دو بار نامزد دریافت اسکار شده، در فیلم هایی چون “تب شب یکشنبه” و “داستان های عامیانه” بازی کرده است.

Nick Loren's "Forever Be Cool" Album Debut Party at Nikki Midtown in New York City

این جشنواره که در شهر پراگ برگزار می شود، در 15 سال اخیر میزبان شمار زیادی از چهره های مشهور جهان روی فرش قرمزش بوده است. واسلاو هاول رییس جمهور فقید و نویسنده و هنرمند چک نیز پیش از درگذشتش در سال 2011 بارها در این جشنواره حضور یافته بود.

رابرت دنیرو، جودی دنچ، جان بومرن کارگردان، سوزان ساراندون، رابرت ردفورد و مایکل داگلاس از جمله چهره هایی هستند که با اهدای این جایزه از آنها تقدیر شده است. میلوش فورمن کارگردان چک نیز از جمله چهره‌های مشهوری است که این جایزه را دریافت کرده است.

 

جیری بارتوسکا بازیگر چک و رییس جشنواره گفت: جان تراولتا بازیگری با استعداد و توانایی‌های باورنکردنی است و در کنار وجهه مردمی فوق العاده‌اش، در صنعت سینما نیز اعتبار بسیار دارد. او سهمی انکار نشدنی در صنعت سینما دارد.

دیروز سه شنبه همچنین اعلام شد آدری تتو بازیگر فرانسوی نیز در مراسم نمایش آخرین فیلمش با عنوان “حال نیلی” ساخته میشل گوندری شرکت می کند.

قبلا اعلام شده بود امسال اولیور استون کارگردان آمریکایی نیز گوی بلورین یک عمر دستاورد هنری این جشنواره را دریافت می کند.