اهدای جایزه بشردوستانه به جولیا رابرتز

0
177

در مراسمي که ماه اکتبر برگزار می‌شود باب گرین‌بلت و درک هیو در كنار جوليا رابرتز و دني مادر جوایزی دریافت خواهند کرد.

سازمان گلسن به دنی مادِر فیلمبردار و همسرش جولیا رابرتز جایزه بشردوستانه خود را به خاطر همکاری با سازمان‌های انسان‌دوستانه متعدد اهدا می‌کند. مراسم اهدای این جوایز روز هفدهم ماه اکتبر در هتل بورلی ویلشر برگزار می‌شود.

سازمان گلسن از هنگام تاسیس‌اش در سال 1990 تبدیل به سازمان برتر تعلیم شده که روی فراهم‌کردن امنیت در مدارس برای تمامی دانش‌آموزان و آگاهی از مسایل مختلف تمرکز می‌کند. برنامه‌های ملی اين سازمان از جمله روز سکوت در کلاس‌های درس سراسر آمريكا تاكنون تجربه شده‌است.

رابرتز برای حمایت از این سازمان، سال گذشته یک برنامه «ناهار با جولیا رابرتز» ترتیب داد که در بخش حراجی آنلاین سالانه سازمان بليت هاي آن به فروش رفت. او از این طریق موفق به جمع‌آوری 40 هزار دلار برای سازمان شد.

نکته‌ای که شاید حتی مهم‌تر از کارهای خیریه این زوج باشد، برمبناي گفته‌هاي الایزا بایرد مدیر اجرایی این است که دنی و جولیا نقش بسیار مهمی در فیلم «قلب معمولی» بازی کردند. در حال حاضر هم مادِر و هم رابرتز برای کارشان در این فیلم شبکه اچ‌بی‌او نامزد دریافت جایزه امی شده‌اند؛ مادِر برای بهترین فیلمبرداری و رابرتز برای بهترین بازیگر نقش مکمل در یک مینی سریال یا فیلم.

رابرت گرین‌بلت مدیر شبکه ان‌بی‌سی انترتینمنت برای مجموعه مسیر حرفه‌ای کاری‌اش به عنوان یک تهیه‌کننده و مدیر اجرایی برای بیش از دو دهه، جایزه مدیریت گلسن را دریافت خواهد کرد. بایرد سریال مشهور «شش پا پايين تر» را يك مجموعه متفاوت توسط گرین‌بلت نامید و درباره او گفت: باب گرین‌بلت الگویی مثال‌زدنی است که سال‌های بسیاری است که از گلسن حمایت کرده است.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، و در نهایت دریافت کننده جایزه الهام‌بخشی اين سازمان درک هیو است؛ فردي كه پنج بار برنده جايزه شده و نویسنده کتاب «درس‌هایی از زندگی در حال حرکت» است هم هست.

بایرد درباره او گفت: هیو قهرمان جدید مبارزه برای پایان بخشیدن به زورگویی است. فکر می‌کنم کتاب جدید او واقعا نشان دهنده چالش‌های مختلفی است که او مجبور بوده در طی زندگی‌اش با آن‌ها دست و پنجه نرم کند و نيز کارهایی که قصد دارد برای بهتر ساختن شرایط برای نسل‌های بعد انجام دهد.