اهدای تندیس استقامت به ابوالفضل آرمیده در جام کودک

0
390

سایت اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی از اهدای تندیس استقامت به دارنده مدال برنز مسابقات نوجوانان آسیا ۲۰۱۶ که این روزها با بیماری سختی دست و پنجه نرم می کند، خبر داد.

 اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد اعطای این جایزه با مراسم اختتامیه مسابقات بین‌المللی جهانی کودک همزمان خواهد بود.

در گزارش سایت جهانی آمده است: «رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا روزهای ۱۷ تا ۲۰ تیرماه در شهر تایچونگ چین تایپه (تایوان) برگزار شد و طی آن ابوالفضل آرمیده موفق شد در وزن ۴۲ کیلوگرم صاحب مدال برنز شود. او در فاصله اندکی پس از این مسابقات بیمار شد.

رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی ایران نیز با توجه به بیماری او گفت: آرمیده در مبارزه با بیماری شجاعت و قدرت زیادی از خود نشان داده است. خادم چندی پیش با ارسال نامه‌ای به ننادلالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی کشتی خواستار اعطای تندیس استقامت به ابوالفضل آرمیده شده بود.

وی در این نامه خاطر نشان کرد آرمیده دارنده مدال برنز نوجوانان آسیا در سال ۲۰۱۶ میلادی، مدتی است با یک بیماری پر رنج دست و پنجه نرم می کند و مانند مسابقات کشتی با رقیبی بسیار سرسخت تر از تمامی حریفانش، در حال مبارزه و تسلیم نشده است.

همچنین حمایت از آرمیده در شبکه‌های اجتماعی ادامه دارد. جردن باروز قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن نیز با ارسال پیامی در اینستاگرام از آرمیده حمایت کرد.»

به گزارش مهر؛ گفته می شود، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با دعوت رسمی فدراسیون کشتی، عصر روز جمعه ۲۸ آبان ماه این تندیس را به خانواده آرمیده اهداء می کند.