انتقام بازیگر «کلاه برداری آمریکایی» با «کلاغ»

0
162

جک هیوستون بازیگر فیلم «کلاهبرداری آمریکایی» در نقش انتقام‌جوی گوتیک فیلم «کلاغ» ظاهر می‌شود.

جک هیوستون بازیگر بریتانیایی که به خاطر نقش‌آفرینی در سریال «بوردواک امپایر»، فیلم اسکاری «کلاهبرداری آمریکایی» و پروژه بازسازی جدید فیلم «بن‌هور» شناخته می‌شود، نقش‌های هالیوودی خود را گسترش داده و حالا قرار است در بازسازی فیلم گوتیک ماجراجویانه «کلاغ» ظاهر شود.

فیلم اصلی «کلاغ» که بر پایه کمیک‌بوک جیمز اوبار نوشته شده بود، داستان مردی را تعریف می‌کند که بعد از مرگ به زندگی بازگردانده شده و می‌خواهد انتقام مرگ نامزدش را بگیرد و در این راه از ارتباط تله‌پاتی با یک کلاغ استفاده می‌کند. این فیلم وقتی سال ۱۹۹۴ اکران شد، موفق به رسیدن به رتبه اول باکس‌آفیس ایالات متحده شد و وقتی بازیگر اصلی‌ آن یعنی برندون لی، پسر بروس‌ لی، به اشتباه سر صحنه با اسلحه‌ای که با گلوله‌های واقعی پر شده بود کشته شد، این فیلم شهرت بیشتری هم کسب کرد و بسیار تلخ‌تر شد.

تا به حال خود هیوستون این خبر را رسما اعلام نکرده و گفته می‌شود او قرار است در این بازسازی که توسط کورین هاردی ساخته خواهد شد ایفای نقش کند. اوبار در گردهمایی طرفداران کمیک‌بوک‌ها گفت که همه کارها انجام شده است.

او اضافه کرد: جک هیوستون مسلما به عنوان بازیگر اصلی انتخاب شده و من هم واقعا از این انتخاب خوشحال هستم.

این یک فرصت درخشش در نقش‌ اول برای بازیگری است که به طور مداوم توانسته با ایفای نقش‌های مکمل پرقدرت نام خود را مطرح کند. او در سریال «بوردواک امپایر» در نقش ریچارد هَرو سرباز سابق جنگ ظاهر شد که نیمی از صورت خود را در جنگ از دست داده و با ماسکی روی آن را پوشانده بود و به این ترتیب تبدیل به یکی از به یادماندنی‌ترین شخصیت‌های این سریال شد.

وی در فیلم «عزیزانت را بکش» نقش جک کِروآک را ایفا کرد و مجموعه بازیگران پرستاره فیلم «کلاهبرداری آمریکایی» را هم کامل کرد. هیوستون در بزرگترین نقش خود در بازسازی فیلم حماسی «بن‌هور» ایفای نقش می‌کند که در حال حاضر در حال فیلمبرداری است.

کورین هاردی کارگردان هم می‌تواند با این فیلم قدمی به جلو بردارد. فیلم اول او که «تقدیس» نام داشت، یک فیلم ترسناک که داستانش در ایرلند اتفاق می‌افتاد و در مراسم امسال فستیوال ساندنس به فروش رسید. او پیش از این برای افرادی مانند کین، ریزل کیکس، پرادیجی و جان نیومن موزیک ویدیو تولید می‌کرده است.