انتقال ۴ درویش گنابادی به سلول‌های انفرادی زندان عادل آباد شیراز..!

0
690

چهار درویش گنابادی که روز گذشته از پلاک ۱۰۰ شیراز به قرنطینه زندان عادل آباد منتقل شده بودند، هم اکنون در زیرزمین این زندان و در سلول‌های انفرادی قرار دارند.

به گزارش خبرنامه ملی ایرانیان از مجذوبان نور؛ صبح روز گذشته پس از انتقال آقایان محمدعلی دهقان، محمدعلی صادقی، محسن اسماعیلی و سید ابراهیم بهرامی از دراویش گنابادی ساکن شهرستان کوار به قرنطینه زندان عادل آباد، این افراد به زیرزمین و سلول‌های انفرادی این زندان منتقل شدند.

تنها تماس تلفنی ایشان پس از انتقال به قرنطینه‌ی زندان عادل آباد بوده که خبر انتقال خود را به خانواده‌هایشان داده‌اند و در حال حاضر این ۴ درویش گنابادی ممنوع الملاقات، ممنوع تماس هستند و هر یک در سلول‌های جداگانه‌ی زیرزمین زندان عادل آباد محبوس‌اند.

arayesh2

این افراد که در طول مدت دستگیری (بیش از سه هفته) در اداره اطلاعات شیراز موسوم به پلاک ۱۰۰ در حالی محبوس بودند که حق هیچ گونه تماسی با خانواده خود نداشتند و تنها پس از سه هفته با پیگیری‌های مکرر خانواده‌هایشان ملاقاتی به مدت ۳ دقیقه در شرایط به شدت امنیتی و با حضور ماموران به آنها داده شد و هم اکنون نیز ادامه یافتن شرایط ممنوعیت تماس و ملاقات و نگهداری این دراویش در سلول انفرادی پس از انتقال به زندان، احتمال برخوردهای شدید همراه با شکنجه و ضرب و شتم در حین بازجویی با این افراد را قوی می‌سازد.

گفتنی است وضعیت زیرزمین و انفرادی‌های این زندان به مراتب از لحاظ بهداشتی و رفاهی و تغذیه نسبت به سایر بندهای عادل آباد در وضعیت وخیم تری قرار دارد و خانواده‌های چهار درویش زندانی نسبت به وضعیت آنها ابراز نگرانی کرده و خواهان برگرداندن آنها به بند عمومی زندان و ملاقات با دراویش زندانی هستند.