انتقال پنج درویش گنابادی از سلول‌های انفرادی به بند عبرت زندان عادل آباد شیراز..!

0
508

پنج تن از دراویش گنابادی که در زیرزمین و سلول‌های انفرادی زندان عادل آباد در حبس بودند به بند عبرت این زندان منتقل شدند.

به گزارش خبرنامه ملی ایرانیان از مجذوبان نور؛ صبح امروز کسری نوری (از فعالین حقوق درویشان) و ۴ تن از دراویش گنابادی کوار (محمدعلی دهقان، محمدعلی صادقی ، محسن اسماعیلی، سید ابراهیم بهرامی) که در سلول‌های انفرادی زندان عادل آباد محبوس بودند به بند عبرت این زندان منتقل شدند.

لازم به ذکر است که این پنج درویش زندانی همچنان ممنوع الملاقات و ممنوع التماس می‌باشند.

همچنین تا کنون توضیحی توسط آقای امجاری (معاون حراست زندان) درباره علت هجوم تیم حراست زندان به بند سبز زندان عادل آباد و دلیل انتقال کسری نوری از این بند به سلولهای انفرادی به خانواده و وکلای این درویش زندانی داده نشده است.

گفتنی است وضعیت بند عبرت زندان عادل آباد از لحاظ بهداشتی و رفاهی و تغذیه نسبت به سایر بندهای عادل آباد در وضعیت وخیم تری قرار دارد و خانواده‌های این پنج درویش زندانی نسبت به وضعیت سلامتی آنها ابراز نگرانی کرده و خواهان ملاقات با دراویش زندانی هستند.

صبح روز گذشته بیش از ۶۰ نفر تن از دراویش گنابادی در مقابل زندان عادل آباد شیراز تجمع و به انتقال چهار درویش زندانی به سلول های انفرادی اعتراض کرده بودند.

پس از این تجمع , تیم حراست زندان عادل آباد به بند سبز این زندان هجوم برده و آقای کسری نوری از فعالان حقوق دراویش را تحت الحفظ به سلولهای انفرادی منتقل کردند.

پیش از این نیز آقایان کسری نوری و صالح مرادی در نامه ای از مقامات قاضی استان فارس خواسته بودند تا هر چه سریعتر و به طور جدی در تصمیم غیر قانونی خود تجدید نظر کنند و به ظلم و ستم علیه دراویش پایان داده و آنها را به بند عمومی این زندان منتقل گردانند.