انتقال زندانی سیاسی ارژنگ داودی به بند قرنطینه زندان مرکزی بندرعباس

0
336

غروب روز پنجشنبه ۱۶ مرداد ماه زندانی سیاسی ارژنگ داودی از بند ۱ به طبقه دوم بند قرنطینه زندان مرکزی بندرعباس منتقل گردید.

رئیس زندان بندرعباس و اطلاعات زندان انتقال وی را به بند قرنطینه به منظور انتقال او به زندان تهران ویا کرج عنوان کرده اند ولی علیرغم گذشت ۳ روز او همچنان در بند قرنطینه زندان بندرعباس در شرایط غیر انسانی نگهداری می شود.

زندانی سیاسی ارژنگ داودی از سال ۱۳۸۲ تاکنون در زندانهای مختلف بسر برده است و در طی این مدت هر بار او را برای چندین ماه به سلول انفرادی منتقل کرده اند و تحت شکنجه های جسمی و روحی باز جویان وزارت اطلاعات قرار گرفته است.همسر او نیز به دلیل دفاع و حمایت حقوقی از وی توسط بازجویان وزارت اطلاعات دستگیر و به مدت ۴ ماه در سلولهای انفرادی تحت شکنجه های جسمی و روحی قرار داشت.

منزل شخصی زندانی سیاسی ارژنگ داودی طی نامه ای از دفتر آخوند علی خامنه ای جنایتکار علیه بشریت مصادره گردید.
اخیرا زندانی سیاسی ارژنگ داودی در حالی که در اسارت در زندان بسر می برد با پرونده سازی دروغین به اعدام محکوم شده است.

به گزارش خبرنامه ملی ایرانیان از فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران انتقال این زندانی به بند قرنطینه و قرار دادن وی در شرایط حاد جسمی را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای ولی فقیه رژیم به شورای امنیت سازمان ملل است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۸ مرداد ۹۳ برابر با ۹ اوت ۲۰۱۴
گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل