انتقال حمیدرضا مرادی به بخش مراقبت‌های ویژه (CCU)

0
216

عصر روز دوشنبه  حمید رضا مرادی در پی احساس درد شدید قفسه سینه و تپش قلب، با تشخیص پزشکان معالج به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد.

حمیدرضا مرادی سروستانی از دراویش زندانی محبوس در بند۳۵۰ که مدتی است که در بیمارستان شهدای تجریش تحت نظر پزشکان قرار دارد، عصر روز دوشنبه در پی احساس درد شدید قفسه سینه، توام با تپش قلب با تجویز پزشکان به بخش مراقبت‌های ویژه (سی سی یو) منتقل شد.

این درویش زندانی مدت زیادی است که به گرفتگی شدید عروق قلبی و همچنین عروق ناحیه پا مبتلاست، رگ‌های اصلی خون رسانی هر دو پای وی گرفتگی شدیدی دارد، به طوری که عدم درمان می‌تواند منجر به از دست دادن هر دو پای وی شود.

آقای مرادی چندی پیش به علت عدم برخورداری بیمارستان شهدای تجریش از امکانات تخصصی درمانی، درخواست انتقال خود را به دادستانی تهران ارسال نموده که هنوز پاسخی به آن داده نشده است.

گفتنی است دو تن دیگر از وکلای زندانی دراویش، به نام‌های مصطفی دانشجو و افشین کرم‌پور نیز در بیمارستان شهدای تجریش تحت درمان قرار دارند. آقای کرم‌پور که از دیسک کمر و گردن رنج می‌برد در حال سپری یک دوره درمانی فیزیوتراپی است.

همچنین مصطفی دانشجو نیز که از مشکلات تنفسی و قلبی رنج می‌برد نیز در انتظار صدور مجوز‌های لازم از سوی دادستانی تهران برای اعزام به مرکز درمانی دیگری برای انجام آنژیوگرافی تجویز شده به سر می‌برد.