انتقاد لاریجانی به نتانیاهو٬ هاشمی و فضلی

0
206

علی لاریجانی به سخنان اکبر هاشمی رفسنجانی٬ عبد‌الرضا رحمانی فضلی و بنیامین نتانیاهو واکنش نشان داده و انتقاد‌هایی متوجه این سه نفر کرده است.

آقای لاریجانی بی‌آنکه نامی از هاشمی رفسنجانی ببرد گفته مقایسه کردن «دلمشغولی» برخی نمایندگان با رفتار «خصمانه» اسرائیل قیاسی «مع‌الفارق» و «غیرمنصفانه» است.

اکبر هاشمی رفسنجانی روز گذشته برخی نمایندگان مجلس را متهم به دروغ‌گویی و همسویی با بنیامین نتانیاهو٬ نخست وزیر اسرائیل در پرونده هسته‌ای ایران کرده بود.

آقای نتانیاهو چند ساعت پس از این اظهارات٬ طی سخنانی در کنگره آمریکا بار دیگر با امضای توافق‌نامه احتمالی هسته‌ای میان ایران و گروه ۱+۵ مخالفت کرده و آن را به ضرر اسرائیل دانست.

به گزارش دیگربان؛ علی لاریجانی هم با مقایسه نتانیاهو به «زن بد‌کاره» گفته حرف‌های وی مطلب تازه‌ای نداشت و جمهوری اسلامی در صورت هرگونه اقدام تل‌آویو پاسخ آن را خواهد داد.

رئیس مجلس بخش دیگری از سخنان خود را هم به اظهارات وزیر کشور مبنی بر ورود پول‌های ناشی از قاچاق مواد مخدر به عرصه سیاست و انتخابات اختصاص داده و از آن انتقاد کرده است.

لاریجانی گفته وزیر کشور بهتر است اطلاعات خود در این زمینه را به اصحاب قدرت و قوه قضائیه برساند چراکه سخنان «مبهم» وی فایده‌ای برای کشور و قانون ندارد.