انتقاد دوباره «کیهان» از «خندوانه»

0
203

روزنامه کیهان به انتقاد از برنامه خندوانه و شبکه نسیم پرداخت.

این روزنامه در این باره نوشت: «برنامه هفته پیش خندوانه باز هم حاشیه‌ساز شد.

مسابقه‌دهنده این برنامه، این بار جو‌زده‌تر از پیش، پا را فراتر گذاشت و به تمسخر و اهانت به یکی از شخصیت‌های علمی کشور پرداخت و عجیب این که این تمسخر و اهانت از سیمای جمهوری اسلامی به نمایش در‌آمد.

شوخی‌های زننده این مسابقه‌دهنده و برنامه سخیف تا جایی بود که فیلم این شوخی‌ها با عنوان «باور کنید این شوخی‌ها از صداوسیما پخش شده است» در شبکه مجازی منتشر شد.

متاسفانه هدیه کردن عرصه و آنتن به افراد بدون صلاحیت اخلاقی و حرفه‌ای، کم‌اطلاع‌ بودن برخی ناظرین سیما نسبت به امور و اخبار سیاسی، وجود برخی مدیران غیر مسلط به هنر و ناآگاه از فضای به اصطلاح هنری، سبب تولید برنامه‌های نامناسبی می‌شود.

پیش‌تر یکی از شرکت‌کنندگان خندوانه هم خانمی بود که در نهایت تعجب مخاطبان، شوخی‌های زننده‌ای را در سیما ارائه داد و پس از واکنش‌های منفی مردم، از روی عصبانیت مردم ایران را بی‌فرهنگ لقب داد.

مضحک این که این اتفاقات به بهانه چندصدایی رخ می‌دهد و معلوم نیست چرا یگانه تریبون دیداری و شنیداری نظام جمهوری اسلامی، باید جولانگاه چندصدایی قرار بگیرد و دیگر رسانه‌های معاند که شعار چندصدایی می‌دهند، اساسا اعتنایی به حضور چند صدا در برنامه‌های خود ندارند!»