انتشار اولین عکس‌ها از فیلم “فشار آمریکایی” دیوید اوراسل

0
277

با انتشار اولین تصاویر از جدیدترین فیلم دیوید اوراسل با نام “فشار آمریکایی”، کریستین بیل، بردلی کوپر و ایمی آدامز در فیلمی در دهه 80 مشاهده شدند.

به گزارش  مهر به نقل از یو.اس.ای.تودی، “فشار آمریکایی” جدیدترین فیلم دیوید اوراسل که سال پیش با “کتابچه بارقه امید” توجه زیادی را به خود معطوف کرد، درباره ماجرای واقعی آبروریزی در اف.بی.آی برای پولشویی در دهه 80 میلادی است.

در فیلم جدید دیوید اوراسل که قرار است در ماه دسامبر اکران شود، کریستین بیل در نقش ایروینگ روزنفلد ایفای نقش کرده که یک کلاهبردار است و با کارهایش یک مامور اف.بی.آی به نام ریچی دیماسو (بردلی کوپر) را در حالتی از تعلیق قرار می‌دهد.

به گقته منتقدان، دیوید اوراسل که با “کتابچه بارقه امید” با بازی جنیفر لاورنس و بردلی کوپر نامزد دریافت جوایز متعددی از اسکار هشتاد و پنجم بود، برای فصل بعد جوایز اسکار نیز خیز برداشته است.

سونی کمپانی تهیه‌کننده این فیلم است و جرمی رنر و لوییس سی.کی از دیگر بازیگرانی هستند که در جمع عوامل این فیلم حضور دارند.

در این پروژه اوراسل و کریستین بیل که با هم در فیلم “مشت باز” همکار بودند، بار دیگر در کنار هم حضور دارند. جنیفر لاورنس هم که برای بازی در فیلم “کتابچه بارقه امید” موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن اسکار شد، در جمع بازیگران فیلم جدید اوراسل جای گرفته است.

رابرت دنیرو نیز که با اولین کار مشترکش با دیوید اوراسل یعنی “کتابچه بارقه امید” نامزد دریافت جایزه اسکار شد، به جای آل پاچینو وارد این پروژه شده است. او در نقش فردی بازی کرده که به صورت غیرعمدی در این فساد درگیر می‌شود. او هیچ چیز غیرقانونی ندارد اما ناخواسته وارد روابط زیرزمینی می شود.

بردلی کوپر هم برای بازی در فیلم “کتابچه بارقه امید” نامزد دریافت جایزه اسکار 2013 بود. به این ترتیب اوراسل همه گروه فیلم موفق قبلی خود را که نامزد دریافت اسکار بهترین فیلم نیز بود، یک بار دیگر گرد هم آورده است.

شخصیت اصلی “فشار آمریکایی” کریستین بیل است که با همکارش ماکسین گاردنر (امی آدامز) در کارهای کلاهبرداری دست دارد و به مامور اف.بی.آی پیشنهاد می‌کنند به آنها کمک کند تا از این وضعیت که می تواند به هیاهویی جنایی و بدتر از آن سیاسی هم منجر شود، بیرون بیایند. آنها در کنار بازرسان دولتی تلاش می‌کنند با دادن رشوه همه این ماجراها را قانونی جلوه دهند اما در این ماجرا در نهایت یک سناتور و پنج عضو کنگره درگیر شده و یک آبروریزی سیاسی به راه می‌افتد.

اوراسل گفته است آن دوره خیلی شبیه این دوره‌ای است که ما در آن زندگی می کنیم، اقتصاد وضعیت مناسبی نداشت و مردم مجبور بودند تلاش کنند تا خودشان را به شکلی از این وضعیت خارج کنند.

فیلمبرداری این فیلم در بوستون با ماجرای حمله به دوی مارتون به تعویق افتاد، اما در نهایت فیلم به موقع آماده شد و قرار است 25 دسامبر و در آستانه کریسمس در آمریکا اکران شود.