انتشار اولین تصویر از «هشت نفرت انگیز» تارانتینو

0
341

روی جلد انترتیمنت ویکلی با پوستر «هشت نفرت انگیز» کوئنتین تارانتینو منتشر شد تا اولین تصویر از این فیلم رونمایی شده باشد.

 این پوستر شامل ساموئل ال جکسون، جنیفر جیسون لی و کرت راسل بازیگران فیلم جدید وسترن کوئنتین تارانتینو است.

تارانتینو این وسترن جدید را با «سگ‌های انباری» فیلم خشونت‌آمیز و تجربه اول فیلمسازی‌اش در سال ۱۹۹۲ مقایسه کرده است. با انتشار اولین عکس رسمی از این فیلم در فضای وب، این فیلمساز به انترتیمنت ویکلی گفت که لوکیشن بسته و استفاده از حداقل بازیگران این مقایسه را اجتناب‌ناپذیر می‌کند.

وی با ارجاع به فیلم ۱۹۷۳ جان فرانکن هایمر که با اقتباس از نمایشنامه ۱۹۳۹ اوژن اونیل و در یک سالن بار در دهکده گرینویچ و خانه بغلی‌اش می‌گذرد، گفت: برای من این بیش از یک وسترن از نوع آیسمن کومت است. یک دست از آدمایی که در اتاقی هستند که نمی‌توانند به یکدیگر اعتماد کنند. به این معنی نیست که با این فکر نشستم تا فیلمنامه را بنویسم اما زود متوجه شدم این نوع می‌تواند جالب باشد.

1684966

تارانتینو قبلا گفته بود که از یک اپیزود از سریال وسترن «بونانزا» الهام گرفته است.

در روی جلد انترتیمنت ویکلی، ساموئل ال جکسون در نقش سرگرد مارکیز وارن سرباز سابق که برای شکارهای خشونت بارش شهرت بدی دارد، کرت راسل در نقش جان راث که به عنوان دارزنی شناخته می‌شود که جنایتکاران را به سزای اعمالشان می‌رساند و جنیفر جیسون لی در نقش دیزی دامرگ فراری دیده می شوند.

داستان فیلم با راث و دامرگ شروع می‌شود که از وایومینگ به سمت شهر رد راک می‌روند. آنجا دامرگ باید دادگاهی شود.

تیم راث، مایکل مدسن، بروس دارن و والتون گوگینس دیگر گروه بازیگران تارانتینو را تشکیل می‌دهند. برای اولین بار دمین بیچیر نیز به این گروه پیوسته است.

به گزارش مهر به نقل از گاردین،«هشت نفرت انگیز» پس از «جانگوی رها شده» ساخته می‌شود و هنوز تاریخ اکران آن تعیین نشده است. انتظار می‌رود این فیلم اواخر سال ۲۰۱۵ در آمریکا اکران شود تا این فیلمساز به یک اسکار دیگر  چشم داشته باشد.