انتخاب جانشین سم مندس کارگردان جیمز باند

0
193

احتمالا به زودی فیلم بیست و پنجم «جیمز باند» کارگردان خود را خواهد شناخت و روشن می‌شود چه کسی روی صندلی کارگردانی به جای سم مندس می‌نشیند.

 این روزها از پل مک‌گیان کارگردان کهنه‌کار سازنده «شرلوک» به عنوان کارگردان فیلم بعدی «جیمز باند» یاد می‌شود و گفته شده این کارگردان اسکاتلندی به زودی روی صندلی سم مندس سازنده «اسکای فال» و «اسپکتر» خواهد نشست.

در عین حال گزارش‌ها حاکی از این است که تهیه‌کنندگان جیمز باند از این انتخاب بسیار هیجانزده هستند.

این کارگردان به تازگی فیلم «ستاره‌های فیلم در لیورپول نمی‌میرند» را کارگردانی کرده و اپیزودهایی از  فصل‌های مختف سریال «شرلوک»  را ساخته است. او سازنده اپیزودهایی از «لوک کیچ» برای کمپانی مارول هم بوده و سریال درام سیاسی با بازی کیفر ساترلند با عنوان «بازمانده تعیین شده» محصول ۲۰۱۶ را در کارنامه دارد.

این کارگردان ۵۳ ساله به تازگی فیلم «ویکتور فرانکنشتاین» با بازی جیمز مک آووی و دانیل رادکلیف را هم ساخته است.

با تعیین کارگردان، طرفداران «جیمز باند» می‌توانند حالا با اطمینان بیشتری به حضور دانیل کریگ برای آخرین بار به عنوان جیمز باند در این مجموعه دل ببندند.

این در حالی است که فیلم «جیمز باند» اکنون موجب نبردی بین پنج استودیو شامل برادران وارنر، فاکس، یونیورسال و استودیوی مستقل آناپورا و سونی شده است و به نظر می‌رسد در این میان سونی دست بالاتر را دارد.

به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس،تنها مورد قطعی درباره جیمز باند بعدی این است که نیل پورویس و رابرت وید در حال نوشتن فیلمنامه آن هستند. آنها همه فیلم‌های باند را از سال ۱۹۹۹ با فیلم «جهان کافی نیست» نوشته‌اند.