انتخاب بازیگرانی برای جایگزین شدن در نقش‌های پل واکر

0
933

روپرت فرند و جیمز مارسدن در دو فیلمی که پل واکر برای بازی در آنها قرارداد داشت، جای او را می‌گیرند.

 روپرت فرند که که در مجموعه تلویزیونی “هوملند” بازی کرده برای جایگزین شدن در نقش پل واکر در “مامور 47” از سوی کمپانی فوکس بین‌المللی انتخاب شده است.

واکر قرار بود پس از تمام شده فیلمبرداری “سریع و خشن 7” برای فیلم “مامور 47” جلوی دوربین برود اما او در سانحه اتومبیل کشته شد.

این فیلم را آلکساندر باخ بر مبنای فیلمنامه ای از کایل وارد، اسکپ وودز و مایکل فینچ کارگردانی می کند.

“مامور 47” یک تروریست نخبه است که در عین حال شخصیت یک بازی ویدیویی نیز بوده است. این پروژه در واقع ادامه ای بر “هیتمن” در سال 2007 است که تیموتی اولیفانت در آن بازی کرده بود. فرند پیش از این در فیلم هایی چون “غرور و تعصب” و “ویکتوریای جوان” نیز بازی کرده است.

 rupert_friend_steve_lff_premiere

از سوی دیگر برای بازی در فیلم “بهترین من” نیز جیمز مارسدن احتمالا جایگزین پل واکر می شود. این فیلم که اقتباسی از رمان نیکلاس اسپارکز به همین نام است، قرار بود با بازی پل واکر در نقش اصلی ساخته شود.

در این فیلم میشله موناگان در نقش اصلی زن باقی می ماند. این فیلم داستان زوجی را روایت می کند که در دبیرستان با هم همکلاسی بودند و حالا بعد از سال ها دوباره یکدیگر را می بینند.

مایکل هوفمان کارگردانی این فیلم را برعهده دارد.

به گزارش  مهر به نقل از هالیوود ریپورتر،هنوز جایگزین شدن مارسدن به جای واکر در این فیلم قطعی نشده است. مارسدن سال پیش در “مجری 2″، “پیشخدمت” لی دانیلز و “دو تفنگ” بازی کرده بود.