انتخاب آدام سندلر و درو بری‌مور به عنوان بازیگران سال

0
468

آدام سندلر و درو بری‌مور با دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد و زن سال از سینما کان تجلیل می شوند.

 سینماداران آمریکا که جوایز سالانه خود را در قالب جوایز سینما کان اهدا می کنند، قصد دارند از این دو بازیگر در لاس وگاس تجلیل کنند.

این جوایز در شب اهدای جوایز سینما کان و در شب نهایی از جشنواره سه روزه ای که از 24 تا 27 مارس برگزار می شود به برندگان آنها اهدا خواهد شد.

بری مور و سندلر برای سومین بار در فیلم جدیدی از کمپانی برادران وارنر با عنوان «آمیخته» که یک فیلم کمدی است و تابستان اکران می شود، در کنار هم ایفای نقش کرده اند. این دو بازیگر نقش‌های کمدی اولین‌بار با هم در فیلم «خواننده عروسی» و سپس در فیلم «50 روز اول» همبازی شده بودند.

در جشن امسال سینما کان از چهره های مطرح دیگری نیز تقدیر می شود و قرار است جایزه یک عمر دستاورد هنری به ایوان ریتمن اهدا شود. کوین کاستنر نیز جایزه آیکون سال را می گیرد و به اندی سرکیس جایزه پیشتاز اهدا خواهد شد. ست روگن و اوان گولدبرگ نیز جایزه فیلمسازان کمدی سال را دریافت خواهند کرد و با اهدای جایزه ستاره زن فردا به شایلین وودلی و جایزه ستاره مرد فردا به چادویک بوسمن از این دو بازیگر جوان تقدیر می شود.

پیش از این کارلوس سالدانها فیلمساز برزیلی به عنوان برنده فیلمساز بین المللی سال این جوایز معرفی شده بود.

سینما کان (CinemaCon) که سال 2011 پایه گذاری شد جایزه رسمی مالکان سینماها در آمریکا است که از آن زمان هر سال در سزار پلیس لاس وگاس مراسم خود را برگزار می کند.

به گزارش مهر به نقل از د رپ، این مراسم جوایز دیگری نیز خواهد داشت که هنوز برندگان آنها معرفی نشده اند.