الن پیج در «شیر ماده» بازی می کند

0
385

با دعوت جیمز دال تهیه کننده فیلم «شیر ماده»، الن پیج به جمع بازیگران این فیلم می پیوندد.

 الن پیج به جمع بازیگران فیلم «شیرماده» به تهیه کنندگی جیمز دال می پیوندد. «شیر ماده» براساس داستان واقعی تفنگدار نیروی دریایی آمریکا لسلی مارتز نوشته شده، که در دوران خدمتش در منطقه حدیثه عراق مستقر بوده است.

مارتز به عنوان رهبر تیم ارتباط با زنان (تیمی از سربازان زن نیروی دریایی آمریکا که وظیفه اصلی آن ها برقراری ارتباط با زنان در عراق و افغانستان است) به افغانستان فرستاده می شود و به او ماموریت داده می شود تا با کمک کردن به زنان افغان اعتماد آنها را جلب کند تا از این طریق به اطلاعات لازم درباره شوهرانشان که عضو گروه طالبان هستند، دست پیدا کند.

 فیلمنامه «شیرماده» را رزالیند راس نوشته و هنوز در این مرحله کارگردان کار انتخاب نشده است. تهیه کنندگی این فیلم بر عهده جیمز دال است که آخرین فیلم او یعنی «پایان جاده» با بازی جسی آیزنبرگ و جیسون سگال از ۳۱ جولای اکران خود را آغاز می کند.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، الن پیج در آخرین فیلمش به نام «Freeheld» مقابل جولیان مور و مایکل شانون بازی کرده که قرار است این فیلم از ۲ اکتبر روانه بازار شود. این بازیگر کانادایی به خاطر بازی در فیلم «جونو» نامزد جایزه اسکار و برنده جایزه گلدن گلوب در سال ۲۰۰۷ شد.