اقامت عجیب یک مرد ایرانی در فرودگاه استانبول..!

0
151

یک مرد 60 ساله ایرانی که در ابتدا قصد سفر از ایران به دانمارک از طریق ترکیه را داشته، در اقدامی غیرمعمول، مدت 40 روز است که در فرودگاه بین المللی استانبول اقامت گزیده و از آنجا خارج نمی شود. جالب اینکه خود این فرد هم نمی داند برای چه دست به این اقدام زده است!

 به گزارش عصر خبر؛ این مرد ایرانی روز 26 مه از ایران به استانبول پرواز کرد و از آن زمان، در ترمینال بین المللی فرودگاه بین المللی «آتاتورک» اقامت دارد. وی روی صندلی ها می خوابد و از درخواست و دریافت کمک از مقامات خودداری می کند.

روزنامه «تودی زمان» که گزارشی از این موضوع منتشر کرده، می نویسد این مرد در بیان دلیل این اقدام خود گفته: «می خواستم تصمیم بگیرم که به دانمارک بروم و یا به ایران بازگردم. اما نمی دانم برای چه در فرودگاه ماندم».

مقامات ترکیه ای گفته اند از نظر قانونی، منعی برای ماندن این فرد در فرودگاه وجود ندارد.

گفته می شود این مرد از هوش و حواس به جایی برخوردار نیست. وی بیشتر وقت را در اتاق سیگاری های ترمینال بین المللی می گذراند. پلیس فرودگاه گفته وی در طول روز، بارها دست و صورت خود را می شوید و بر بدن خود نیز آثار زخم دارد.

به نوشته تودی زمان، مقامات فرودگاه آتاتورک به منظور خارج کردن این فرد با مقامات کنسولگری ایران تماس گرفته اند و منتظر پاسخ هستند.