«افسانه کونان» آرنولد سه قسمتی می‌شود..

0
984

«افسانه کونان» فیلم جدید آرنولد شوارزنگر تبدیل به یک سه گانه (تریلوژی) سینمایی می‌شود. شرکت فیلم‌سازی پاردوکس اینترتینمنت تهیه کننده این فیلم است.

به گزارش فارس، «فردریک مالمبرگ» مدیر شرکت فیلم‌سازی پاردوکس اینترتینمنت خبر مربوط به سه قسمتی بودن اکشن ماجراجویانه «افسانه کونان» را اعلام کرد.

از ماه اکتبر که خبر تولید «افسانه کونان» با بازی آرنولد شوارزنگر در رسانه‌های گروهی پخش شد، شایعات زیادی درباره این پروژه بر سر زبان‌ها افتاد.

بسیاری از منتقدان و تحلیل‌گران اقتصادی سینما می‌گفتند دوران موفقیت و اعتبار آرنولد به سر آمده و تولید این فیلم با بازی او در نقش اصلی خطاست.

حالا خبر می‌رسد که «افسانه کونان» تبدیل به یک سه گانه خواهد شد و از قرار معلوم آرنولد شوارزنگر در هر سه قسمت آن هم بازی خواهد داشت.

Legend_of_Conan_Arnold_Schwarzenegger

البته مالمبرگ یک شرط برای تبدیل شدن این اکشن ماجراجویانه به یک تریلوژی گذاشته و آن هم، موفقیت بالای مالی قسمت اول آن در جدول گیشه نمایش سینماهاست.

به گفته او: «امیدوارم این اتفاق بیفتد و افسانه کونان تبدیل به فیلمی سه قسمتی شود. ما یک قصه خیلی خوب داریم و تمام همکارانمان آن را دوست دارند، نقشی که برای آرنولد در نظر گرفته‌ایم کاملاً مناسب اوست و او هم از حضور در این پروژه هیجان زده است. تصورم این است که اگر این فیلم چیز خوب و آبرومندی از کار در آید، می‌توانیم سراغ قسمت های بعدی آن هم برویم.»

این تهیه‌کننده سینما می‌گوید براین باور است که آرنولد هنوز هم از نظر ظاهری و فیزیکی توانایی ظاهر شدن در نقش‌های اکشن را دارد و برای بازی در فیلم‌های ژانر اکشن یک گزینه مناسب و منطقی است.

فیلم نامه «افسانه کونان» را کریس مورگان می‌نویسد که مدتی قبل «سریع و آتشی 6» را روی پرده سینماهای جهان داشت. او یکی از تهیه‌کنندگان فیلم هم هست.

هنوز کارگردانی برای فیلم انتخاب نشده است و این در حالی است که برخی از شایعات از حضور پل ورهوون در پشت دوربین فیلم‌برداری حکایت می‌کند. ورهوون در دهه هشتاد میلادی آرنولد را در اکشن علمی تخیلی «یادآوری مطلق» کارگردانی کرد.

«افسانه کونان» که برای نمایش عمومی در فصل تابستان سال 2014 آماده می‌شود، نسخه دوباره سازی شده فیلم معروف دهه هشتادی «کونان بربر» همین بازیگر است.