اعزام ۴۰هزار مبلغ ویژه ماه محرم به سراسر کشور

0
164

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه ماه محرم امسال قریب ۴۰ هزار مبلغ به سراسر کشور اعزام می شوند، گفت: ترویج مکتب عاشورایی و ارتباط آن با انقلاب اسلامی مهمترین هدف این امر است.

 سیدمهدی خاموشی صبح یکشنبه در خلال حضور یکروزه خود در سمنان در جمع خبرنگاران با اشاره به اعزام بالغ بر ۴۰ هزار مبلغ ویژه ماه محرم به سراسر کشور، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه هیئت های مذهبی فعالیت های قابل توجهی دارد.

وی ساماندهی و تبیین معارف اهل بیت، ترویج مکتب عاشورایی و ارتباط آن با انقلاب اسلامی، بیان معارف قرآنی، بصیرت افزایی و … را از اهداف مبلغان در ماه محرم اعلام کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: با توجه به تخصصی تر شدن کار مبلغان، آموزش خطیبان و خطبا در سطح کشور، شاهد کیفی سازی تبلیغ در این ایام هستیم.

وی با بیان اینکه مبلغان در این ایام و در این مقطع کنونی لازم است برای مردم ویژگی های جهان اسلام و بصیرت افزایی را بیشتر تبیین کنند، اظهار امیدواری کرد که برنامه های محرم امسال از کیفیت و کمیت بهتری نسبت به سال‌های گذشته برخوردار باشند.

به گزارش مهر؛ خاموشی در خاتمه اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی طی سال جاری توسعه برنامه استقرار روحانی را با توجه به منابع مالی که دولت در نظر گرفته و مصوبه مجلس است در برنامه قرار داده است.