اعزام سراج الدین میردامادی به بیمارستان به تعویق افتاد

0
212

اعزام«سراج الدین میردامادی» به بیمارستان برای عمل جراحی به رغم موافقت دادیار ناظر زندان به دلیل تعطیلات روز چهارشنبه ۲۲ بهمن به تعویق افتاد.

به گزارش سحام، «صدرا میردامادی» برادراین روزنامه‌نگار زندانی با اعلام این خبر افزوده است که: «امروز(یکشنبه) سراج از اوین تماس گرفت و گفت دکتر زندان برای خارج کردن ترکش نزدیک گردن تشخیص داده که باید حتما به بیمارستان اعزام و عمل جراحی شود.گویا دستوراعزام توسط دکتر و بهداری اوین صادر شده، ولی با وصف تعطیلی چهارشنبه ۲۲ بهمن و تائید خدابخشی دادیار ناظر زندان کار به هفته آینده موکول خواهد شد.»

گفتنی‌است سراج الدین میردامادی، روزنامه نگار و فعال سیاسی اصلاح طلب طی حکمی که به او روز یکشنبه پنجم مردادماه ابلاغ شد، به شش سال حبس تعزیری محکوم شد.

این روزنامه نگار اصلاح طلب به اتهام تبلیغ علیه نظام به یک‌سال و به اتهام اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت ملی از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست صلواتی به پنج سال حبس محکوم شده است.

وی در روز ۲۰ اردبیهشت ماه به دنبال احضاریه ای که دریافت کرده بود به دادسرای اوین مراجعه کرد که در همان‌جا بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.