اعزام دو زندانی سیاسی زندان رجایی شهر به بیمارستان

0
238

طی روز جاری علی سلانپور و اسدالله هادی دو تن از زندانیان سیاسی در زندان رجایی شهر کرج به بیمارستان اعزام شدند.
بنا به گزارش  رسیده به خبرنامه ملّی ایرانیان؛ علی سلان‌پور زندانی سیاسی سالن ۱۲ زندان رجایی شهر کرج، صبح امروز دوشنبه – ۱۸ اسفند ،‌ برای معاینه مجدد توسط پزشک جراح از زندان رجایی شهر به بیمارستان شهدای تجریش در تهران اعزام شد.
اسدالله هادی هم که از زندانیان رجایی‌شهر کرج بشمار می رود امروز بعد ظهر به دلیل وخامت جسمی به بیمارستان خارج از زندان اعزام شد، اين زندانی سیاسی که قبلاً مورد عمل جراحی قلب قرار گرفته، بدلیل وضعیت جسمی باید بصورت مداوم در خارج از زندان تحت نظر پزشک متخصیص باشد، اما ماموران زندان از انتقال مداوم این زندانی ممانعت بعمل می‌آوردند.
علی سلانپور در ۲۸ آذرماه ۱۳۸۹، بازداشت و در دادگاه انقلاب به اتهام «اقدام علیه امنیت ملی از طریق هواداری از سازمان مجاهدین خلق» به ۵ سال زندان محکوم شد.
اسدالله هادى زندانى ۵۴ ساله‌اى که پس از بازداشتش در آذر ١٣٨۹، بر اثر ١٣ ماه شکنجه و انفرادى در بند ٢۴٠ و ٢٠۹ دچار عارضه قلبى، آرتروز پا و ناشنوايى شده است، هادى در شانزده آذر سال ٨٨ و در حال فيلمبردارى در ميدان انقلاب از تظاهرات مردمى، به وسيله پليس امنيت بازداشت و به گفته وى سه ماه در محيطهاى مختلف و ناشناخته، در بازداشت بوده که نهايتاً با وثيقه به صورت موقت از زندان خارج می‌شود.