اعتراض امامی‌کاشانی و نمایندگان خامنه ای به زندگی بهائیان در ایران و دیدار فائزه رفسنجانی با آنان

0
767

محمد امامی کاشانی٬ امام جمعه موقت تهران بهائیت را «فرقه‌ای کثیف» و دست‌پرورده «استعمار» معرفی نموده و بیان داشت: هر گونه شبهه نسبت به زمان تولد امام دوازدهم شیعیان و زمانی که از آن می‌گذرد» را هم رد کرده و مدعی شده که «علم» هم امکان زندگی طولانی‌مدت انسان را تائید کرده است و در ادامه مدعی شد: این بحث‌ها در علم ثابت شده و در آزمایشگاه‌های جهان آن را از طریق ژن‌هایی که در انسان وجود دارد بررسی کرده‌اند.

غلامعلی نعیم‌آبادی٬ امام‌جمعه بندرعباس٬ دیدار فائزه هاشمی با فریبا کمال‌آبادی از رهبران بهائیت را «مورد نفرت جامعه اسلامی» دانست.

غلامعلی صفایی‌بوشهری٬ نماینده علی خامنه‌ای در بوشهر نیز در این باره بیان داشت: دیدار با بهائیان موجب تجری فرقه ضاله بهائیت و تعرض به نظام اسلامی است؛ از این رو ورود جدی قوه قضائیه و برخورد مناسب نسبت به آن امری لازم و ضروری است.

ناصر مکارم شیرازی نیز پیشتر خواستار تعقیب قضایی فائزه هاشمی شده بود و گروهی از بازاریان تهران نیز با تهیه طوماری از قوه قضائیه خواستار برخودر با وی شده اند. وی در این رابطه گفته بود: “شنیدیم دختر یکی از شخصیت‌های معروف سیاسی به دیدار دوستانه یکی از سران مجرم فرقه ضاله بهائیت رفته و از او عملا تشکر کرده است.” و ادامه این آخوند بیان می دارد که :” تقویت دشمنان اسلام و دشمنان نظام از نظر شرعی جرم محسوب می‌شود و می‌توان مجرم را تعقیب کرد.”