اطلاعیه جدید سازمان جیش العدل: زندانیان اهل سنت را آزاد کنید

0
260

سازمان جیش العدل در تازه ترین بیانیه خود اشاره دارد به اینکه تا کنون هیچ تلاشی از سوی رژیم برای آزادی سربازان انجام نگرفته است.

بنا به گزارش دریافتی خبرنامه ملّی ایرانیان؛ متن کامل اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سازمان جیش العدل به اطلاع عموم می رساند که رژیم ولایت فقیه به جای حل مسئله از راه گفتگو و مذاکره به ترفندهای شیطانی و دروغ پراکنی روی آورده است و رژیم در راستای آزادی نظامیان خود گام برنمی دارد و هیچ تلاشی در این زمینه انجام نداده است و تاکنون هیچ پاسخی به خواسته و مطالبه مشروع مبارزان نداده است.

مطالبه سازمان جیش العدل یک مطالبه انسانی و ساده است و آن رهائی و آزادی زندانیان بی گناه اهل سنت است که بدون هیچ اتهامی و بلا تکلیف در بازداشت رژیم هستند و پاسخ مثبت به این خواسته می تواند زمینه ساز حل مسئله شود اما تهدید و ارعاب کار به جائی نمی برد و سبب افزایش مشکلات خواهد شد. سازمان جیش العدل همچنین از تمامی فعالان رسانه ای که خواهان آزادی نظامیان رژیم شدند می خواهد که از رژیم بخواهند که زندانیان اهلسنت را نیز آزاد نماید و یک سویه و یک طرفه قضاوت کردن نشان می دهد که آنها با اهلسنت ایران همدل نیستند در غیر این صورت چگونه ممکن است که دهها عالم سنی مذهب مانند مولانا نقشبندی و علمای کردستان در زندانها به سر می برند و تاکنون هیچ رسانه فارسی زبانی حاضر به پخش این خبر نشده است و هیچ فعال رسانه ای در سایت های اجتماعی کمپینی برای آزادی زندانیان اهلسنت براه نیانداخته است اما برای این نظامیان دهها کمپین براه انداخته اند آیا این همان تفکر نژاد پرستی و فاشیستی را نشان نمی دهد که اسیران شما باید آزاد گردند اما زندانیان اهلسنت باید در زندان بمانند چون سنی هستند و یا بلوچ و کرد و عرب هستند اگر واقعا شما نگاه یکسانی به مردم ایران دارید پس کمپینی برای آزادی زندانیان اهلسنت هم راه بیاندازید و از رژیم بخواهید تا مقدمات آزادی زندانیان اهلسنت را فراهم بیاورد تا مردم سنی مذهب بدانند که شما نگاه دوگانه و تبیعض آمیزی به آنها ندارید..

سازمان جیش العدل سخنان قشقاوی مبنی بر رایزنی برای آزادی سربازان را تکذیب می نماید و اعلام می دارد که هیچ تلاشی از سوی رژیم برای آزادی نظامیانش انجام نگرفته است و سرکردگان رژیم که زبون و خوار شده اند جهت سرپوش نهادن بر ضعف و ناتوانی خود چنین حرفهائی می زنند تا مردم را گول بزنند. سازمان جیش العدل از همه مردم می خواهد تا برای آزادی زندانیان اهلسنت تلاش نمایند و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نکنند و برای فرزندان مجاهد خود در سازمان جیش العدل دعا کنند. سازمان جیش العدل ایران

یکشنبه، 27 بهمن ماه 1392 برابر با 16-02-2014