اسکارلت جوهانسن «تست روان‌پریشی» می‌دهد

0
889

اسکارلت جوهانسن، ستاره هالیوود قرار است این ایده آماری را که از هر یکصد نفر، یکی روان‌پریش است، در فیلم تازه‌ای با فیلم‌نامه دختر معاون اول رئیس جمهور سابق آمریکا بیازماید.

فیلم «تست روان‌پریشی» (The Psychopath Test) با بازی اسکارلت جوهانسن به زودی جلوی دوربین خواهد رفت.

به‌ گزارش آنا به نقل از ورایتی، دختر اَل گور ، معاون اول بیل کلینتون رئیس‌جمهور اسبق ایالات متحده و نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال 2000 آمریکا فیلم‌نامه این فیلم دلهره‌آور و احتمالاً کمدی را می‌نویسد.

کریستین گور فیلم‌نامه «تست روان‌پریشی» را از کتابی به قلم یون رانسن با همین عنوان اقتباس می‌کند که در سال 2011 منتشر شده است و بر این محور که از هر یکصد نفر، یک نفر روانپریش است، به اجتماعی از پزشکان می‌پردازد که سعی می‌کند اشخاص روان‌پریش را کشف و طبقه‌بندی و درمان کند.

اسکارلت جوهانسن هنوز قرارداد بازی در این فیلم را امضا نکرده اما منابع خبری تأکید کرده‌اند که این فیلم استودیو یونیورسال پیکچرز و شرکت ایمجین انترتینمنت اساساً قرار است به عنوان تخته پرشی برای ارتقای وجهه ستاره‌ای اسکارلت جوهانسن عمل کند و وی بسیار مشتاق است که در این فیلم حضور داشته باشد.

جی روچ، سازنده فیلم‌هایی کمدی مانند «ملاقات با والدین» و مجموعه فیلم‌های هجوآمیز «آستین پاورز» کارگردان و تهیه‌کننده این فیلم خواهد بود.

اسکارلت جوهانسن متولد 1984 در نیویورک است. اولین نقش سینمایی خود را در سن 10 سالگی در فیلم «نورث» داشت و پس از آن در فیلم‌هایی مانند «تنها در خانه 3» و «نجواگر اسبان» ظاهر شد. جوهانسن پس از درخشش در سینمای جدی با دو فیلم «گم‌شده در ترجمه» و «دختری با گوشواره مروارید» در سال 2003، در فیلم‌های «امتیاز نهایی»، «خبر داغ» و «ویکی کریستینا بارسلونا» ساخته وودی آلن بازی کرد و سپس با «مرد آهنی 2»، «انتقام‌جویان» و «کاپیتان آمریکا» به ستاره فیلم‌های اکشن کامیک‌بوکی بدل شد و در عین حال، در آثاری مانند «پرستیژ»، «هیچکاک»، «برای او» و «لوسی» نیز ایفای نقش کرد. جوهانسن این روزها بازی در «انتقام‌جویان: عصر اولترون» و فیلم «سلام بر سزار!» برادران کوئن را به پایان برده و مشغول صداپیشگی انیمیشن «کتاب جنگل» است و به فیلم‌برداری دو فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» و «شبح در صدف» با بازی او به زودی آغاز خواهد شد.

IMDB