اسپیلبرگ داستان وست ساید را تمام کرد

0
298

کارگردان سرشناس با انتشار پستی در توییتر از پایان یافتن کار فیلمبرداری فیلم جدیدش «داستان وست‌ساید» خبر داد.

استیون اسپیلبرگ و گروه بازیگران فیلم جدیدش به سختی کار کردند تا نسخه جدیدی از «داستان وست ساید» را بسازند. اکنون پرده پایین افتاده و سرانجام فیلمبرداری این فیلم به پایان رسیده است.

این کارگردان با انتشار عکس‌هایی از پشت صحنه این فیلم و نامه‌ای حاکی از تشکر قلبی‌اش از همه دست‌اندرکاران این پروژه، این خبر را با طرفدارانش در میان گذاشت.

«داستان وست ساید» که ملهم از «رومئو و ژولیت» است؛ داستان ۲ خانواده در شهر نیویوک را روایت می‌کند که یکی از آنها با عنوان جتس نماینده سفیدها به ریاست ریف با بازی مایک فیست و دیگری کوسه‌های پورتوریکویی به رهبری برناردو با بازی دیوید آلوارز هستند. همه ماجراها با وسط آمدن پای ماریا خواهر برناردو که ریچل زگلر نقشش را ایفا کرده شروع می‌شود.

این فیلم که اقتباسی از نمایشی به همین نام در برادوی است از عشق و تنش‌های جوانی در بین ۲ گروه خیابانی نیویورک در سال ۱۹۵۷ می‌گوید.

در این فیلم انسل الگورت در نقش تونی بازی کرده است و ریتا مورنو که برای فیلم اصلی در سال ۱۹۶۱ جایزه اسکار برده بود در نقش والنتیا ظاهر شده است که تونی را در مغازه‌اش استخدام می‌کند.

اسپیلبرگ در این فیلم بار دیگر با تونی کوشنر به عنوان فیلم‌نامه‌نویس همکاری ‌کرده است. این ۲ در فیلم‌های «مونیخ» و «لینکلن» هم با هم همکاری کرده بودند.

به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس، استودیوی فاکس قرن بیستم، تولیدکننده این اثر اعلام کرده ۱۸ دسامبر سال آینده این فیلم راهی سینماها می‌شود.