اسلامگرایان داعش: پاریس را مملو از اجساد می‌کنیم

0
97

اسلامگرایان داعش در ویدئوی جدیدی که ظاهرا اعدام یک سرباز سوری را نشان می‌دهد اعلام کردند «خیابان‌های پاریس را مملو از اجساد می‌کنند.»

 روز چهارشنبه گزارش داد در تصاویری از این ویدئو که توسط دفتر تبلیغات اسلامگرایان داعش در استان حما واقع در غرب سوریه در فضای مجازی منتشر شده است یک اسلامگرای داعش به سر یک زندانی شلیک می‌کند و سپس جسد وی را با لگد از صخره‌ای به پائین پرتاب می‌کند.

این اسلامگرای داعشی قبل از اینکه سرباز سوری را اعدام کند، به زبان فرانسوی گفت وی یکی از حدود 500 شهروند فرانسوی است که برای اسلامگرایان داعش در خاورمیانه می‌جنگد.

 به گزارش پرس تی وی به نقل از دیلی میل، این اسلامگرای داعشی سپس اعلام می کند که «پیام» وی نه تنها برای فرانسه بلکه برای کل جامعه بین الملل است و اینکه اسلامگرایان داعش «مرگ را دوست دارند همچنانکه شما زندگی را دوست دارید.»

dcea5f74-5ac1-4388-bea1-53acdd8612d4

این ویدئوی اسلامگرایان داعش تنها یک روز پس از انتشار مجله تبلیغاتی فرانسوی زبان اسلامگرایان داعش در فضای مجازی، منتشر شده است.

اسلامگرایان داعش در این مجله از حمله 26 ژوئن پیکارجویانش در فرانسه تمجید کرد؛ حمله‌ای که در آن یاسین صالحی در حالی که پرچم اسلامگرایان داعش را حمل می‌کرد، سوار بر کامیونی به داخل کارخانه تولید گاز در شهر سنت کوئنتین فالاویر در 40 کیلومتری لیون یورش برد و سرِ بریده‌ی ارو کورنارا، کارفرمایش را به یکی از دروازه‌های این کارخانه آویخت.

به دنبال این حمله، مانوئل والس، نخست وزیر فرانسه هشدار داد که این کشور ممکن است در آینده با حملات بیشتری مواجه شود.

وی گفت : «سخت است که جامعه‌ای سال‌ها زیر سایه تهدیدِ حمله زندگی کند، سوال این نیست که آیا حمله دیگری نیز در کار خواهد بود، سوال آن است که این حمله چه زمان به وقوع می‌پیوندد.»