اسلامگرایان داعش، مرکل را تهدید کرد

0
171

اسلامگرایان داعش برای نخستین بار کلیپی ویدئویی به زبان آلمانی منتشر کردند. اسلامگرایان داعش در این ویدئو صدراعظم آلمان را تهدید کرده است که انتقام پشتیبانی آلمان در جنگ افغانستان و همچنین جنگ علیه اسلامگرایان داعش را خواهد گرفت.

 دو تن از اسلامگرایان افراطی آلمانی‌زبان داعش با انتشار یک ویدئو دست به تهدید آلمان و آنگلا مرکل، صدراعظم این کشور زده‌اند.

براساس گزارش مذکور، یکی از آنها محمد محمود است که تبار اتریشی دارد. این دو عضو اسلامگرایان داعش “خواهران و برادران” خود را فرا می‌خوانند تا به آنها بپیوندند و اگر این امکان را ندارند، “کافران در آلمان و اتریش را مورد حمله‌های مرگبار” قرار دهند.

در پشت سر این دو عضواسلامگرای افراطی داعش ویرانه‌های شهر باستانی پالمیرا در سوریه دیده می‌شود. محمد محمود در این پیام ویدئویی به زبان آلمانی آنگلا مرکل را خطاب قرار داده و تهدید می‌کند که آلمان تاوان حمایت در جنگ افغانستان و همچنین ارسال اسلحه برای پیشمرگ‌های کرد در مبارزه با داعش را خواهد داد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری اشپیگل آنلاین، فرد دیگر حاضر در این ویدئو ابوعمر الآلمانی است. این دو عضو اسلامگرایان داعش در پایان این ویدئو دو اسیر را که قابل شناسایی نیستند و با دست بسته روی زمین نشسته‌اند، در اقدامی وحشیانه به ضرب گلوله به قتل می‌رسانند. اعضای اسلامگرایان داعش در این پیام مدعی هستند که این دو اسیر از “دشمنان” اسلامگرایان داعش هستند.

در حال حاضر 720 تن از شهروندان آلمانی برای مشارکت در جنگ و درگیری راهی سوریه شده‌اند که بخشی از آنها حامیان اسلامگرایان داعش هستند.