اسطوره وزنه‌برداری ایران از رفتن به المپیک انصراف داد

0
176

دارنده چندین مدال طلای قهرمانی جهان و المپیک که قرار بود تیم ملی وزنه برداری ایران را در المپیک ریو همراهی کند از این سفر انصراف داد.

 محمد نصیری از اسطوره‌های وزنه برداری ایران و جهان به دلیل جراحی از اعزام و همراهی تیم ملی ایران در بازیهای المپیک۲۰۱۶ ریو انصراف داد.

نصیری با تایید این خبر اظهار داشت: سالهای زیادی از ناحیه کتف احساس ناراحتی می کردم که با توجه به درد شدید از این ناحیه داشتم با کمک فدراسیون وزنه‌برداری و فدراسیون پزشکی ورزشی قرار شد اقدامات درمانی را آغاز کنم.در این راستا در روزهای آتی مورد آزمایش (MRI) قرار میی گیرم تا اگر لازم بود به زودی کتفم را جراحی کنم. البته طولانی بودن سفر به برزیل نیز باعث تشدید این درد کهنه می شد و ترجیح دادم با انصراف از این سفر به درمان بپردازم.

محمد نصیری ملقب به «خروس طلایی ایران» و «هرکول ایرانی» یکی از پرافتخارترین وزنه‌برداران ایران به‌شمار می‌رود که توانست ۱۸ رکورد جهانی را به نام خود ثبت کند.

به گزارش مهر، او۱۶ مدال طلا، نقره و برنز قهرمانی آسیا، بازیهای آسیایی، قهرمانی جهان و المپیک را در کارنامه دارد که در سال ۲۰۰۰ نیز ازسوی فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری به‌عنوان یکی از ۱۰ وزنه‌بردار برتر جهان معرفی شد.