اسرار پشت پرده تظاهرات اخیر در نظام مقدس؛ بقلم دکتر اسکندر دلدم

0
327

چگونه بیگانگان مردم را به خیابان کشاندند پس از چهار دهه که از استقرار نظام مقدس در ایران می‌گذرد سرانجام توطئه‌ها و خباثت بیگانگان و دشمنان ایران نتیجه داد و منجر به تظاهرات عمومی علیه نظام مقدس گردید!

باید توجه داشت که توطئه بیگانگان و جواسیس شرق و غرب، به‌ویژه نوکران انگلیس و آمریکا چیزی نیست که یک‌شبه شروع‌شده و یا بافرمان آتش سید ممد ری استارتی و یا افشاگری‌های آمد نیوز به منصه ظهور رسیده باشد!

در همان اول انقلاب سال 57 عوامل آمریکا از دیوار سفارت این کشور بالا رفتند و دیپلمات‌های آمریکایی هم شخصاً دست و پای خودشان را داوطلبانه بستند و خودگروگانگیری کردند تا به دنیا بقبولانند، رژیم جدید ایران پایبند تعهدات جهانی و رعایت مصونیت مراکز دیپلماتیک و دیپلمات‌ها نیست (!) و با این ترفند موفق شدند چهل سال ایران را درگیر تحریم‌های خردکننده اقتصادی نمایند و مردم را به فلاکت بیندازند!

هنوز یک سال از انقلاب نگذشته بود که دولت دوست و برادر و قوم‌وخویش عراق هم به توطئه‌گرهای جهانی علیه ایران پیوست و به‌منظور سنی کردن مردم ایران و ایجاد هلال سنی و صدور انقلاب سنی به ایران حمله کرد و هشت سال جنگ ویرانگر را به ایران تحمیل نمود!

توطئه‌ها در تمام این سال‌ها ادامه داشت تا جایی که حتی انتخابات آزاد و دموکراتیک مملکت را زیر سؤال بردند و به بهانه تقلب مردم را به خیابان‌ها کشاندند!

از همه بدتر تخریب شخصیت مدیران و مسئولان مؤمن و متعهد و نمازخوان کشور است که توسط دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس صورت می‌گیرد!

به‌محض آنکه یک مسئول و یا مدیر بانک یا برادر یک مقام عالی‌رتبه و یا فرزند یک وزیر مقداری در حدود چند هزار میلیارد تومان به‌عنوان پول‌توجیبی از خزانه برمی‌دارد در وسایل ارتباط‌جمعی خود و تلویزیون‌های فارسی‌زبان موضوع را فاش می‌کنند تا مردم را نسبت به مدیران و مسئولان خدوم و نمازخوان و خداترس بدبین کرده و به آن‌ها بفهمانند که مسئولان مملکت دزد هستند (!) و درحالی‌که شش ماه شش ماه حقوق اندک کارگران محروم و گرسنه را نمی‌دهند خودشان تریلی تریلی و کانتینر کانتینر دلار و یورو می‌دزدند و به کانادا می‌گریزند!

حتی دیده‌شده استکبار جهانی برای بدنام کردن مدیران مؤمن و متعهد جمهوری اسلامی برخلاف میل آن‌ها به مدیران ایرانی و فرزندان آن‌ها به‌زور پورسانت‌های ده‌ها میلیون دلاری می‌دهد و آن‌ها را وادار به دکل دزدی می‌کند!

این توطئه‌ها سبب شده تا مردم عادی و همه‌کسانی که خارج از حاکمیت و وابستگی فامیلی با زعمای قوم هستند نسبت به مدیران دولت بدبین شده و حرف آن‌ها را به تخم‌مرغ خودشان هم نگیرند و بگویند همه این‌ها دزد و خارپشته هستند!

کار توطئه خارجی تا آنجا پیش رفته که یک قاچاقچی را که با کمک دخترش از مبادی رسمی قاچاق می‌کند به وزارت می‌گمارند و برای خراب کردن رئیس‌جمهور مملکت در نزد افکار عمومی چهارصد میلیون درهم امارات متعلق به بانک ملت را به‌حساب شخصی برادرش می‌ریزند! بدتر اینکه یک عده عوامل خود را که جاسوسی از سر و رویشان می‌بارد به‌عنوان تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران وادار می‌کنند به‌عنوان مذاکره بشاشند به برنامه پرخرج هسته‌ای و نیروگاه‌های آب‌سنگین را زیر بتن و سیمان دفن کنند!

اخیراً هم که دولت انگلستان و سازمان جاسوسی آمریکا با همکاری موساد مرغ‌ها را از تخم‌گذاری منع کرد و مرغ‌های وطن‌فروش و وابسته به استکبار هم باهم کشیدن خروجی خود از تخم کردن خودداری و موجب افزایش تخمی تخمی تخم‌مرغ و نارضایتی امت بی تخم مانده و تظاهرات آن‌ها شدند!

آمریکای جنایتکار هم برای گلاب زدن به روی حاج حسن روحانی که در انتخابات قول مردانه داده بود قیمت ارزهای خارجی را پائین بکشد و ارزش پول ملی را بالا ببرد، هرروز قیمت دلار را در بازار ارز کشور افزایش می‌دهد تا باعث بی‌آبرویی بیشتر رئیس‌جمهور در انگلیس دوره‌دیده ایران اسلامی شود!

متأسفانه دست‌های خارجی و توطئه استکبار جهانی و صهیونیزم بین‌الملل در تخریب روزافزون مملکت و تظاهرات اخیر کاملاً مشهود است.

آمریکا با تولید بنزین بی‌کیفیت سرطان‌زا در پالایشگاه‌های ایران باعث شیوع سرطان و گسترش مرگ‌ومیر در جمهوری اسلامی‌شده است!

وزارت راه آمریکا با عدم رسیدگی به جاده‌های کشور سالانه موجب کشته شدن پنجاه‌هزار نفر درراه‌ها و بیراهه‌های کشور می‌شود و شرکت‌های عقب‌افتاده مونتاژ گاری سواری آمریکا در جاده کرج با ساخت ماشین‌های یک‌بارمصرف نظیر پراید، ایرانیان را به کام مرگ می‌فرستند!

استکبار جهانی با تولید سبزی و میوه با فاضلاب انسانی و بیمارستانی در اطراف شهرهای ایران موجب رشد بیماری‌های عفونی گردیده است.

اسرائیلی‌ها با انگشت کردن تو کون مرغ‌ها موجب کاهش تولید تخم‌مرغ و گرانی آن شده‌اند!
اروپایی‌ها با خودداری از سرمایه‌گذاری در جمهوری اسلامی باعث رشد آمار بی‌کاری و گرسنگی گردیده‌اند!

انگلستان با فامیل بازی همه امکانات کشور را در اختیار یک عده بی‌شعور و آقازاده‌های آن‌ها قرار داده است!

ترکیه با کشاندن سالی دو میلیون ایرانی مؤمن و نمازخوان به مراکز فساد آنتالیا موجب خروج سالی چند میلیارد دلار ارز و تضعیف توان و ذخایر ارزی کشور شده است!

برادران عراقی با هجوم به مشهد مقدس به رشد فساد شرعی و فحشای اسلامی کمک برادرانه کرده‌اند!
شهرداری تهران بجای رسیدگی به وضع نابسامان تهران خیابان‌های نجف و کربلا را نوسازی می‌کند!

تحصیل‌کرده‌های گلاسکوی انگلیس که قرار بود برای مردم تخم دوزرده بگذارند همان یک شانه تخم‌مرغ قبلی را هم از سر سفره مردم برداشتند!

خلاصه اینکه در حوادث اخیر و تظاهرات امت به‌جان‌آمده کاملاً دست و پای خارجی‌ها دیده‌شده و می‌شود و دلیل نمی‌شود اگر یک نفر در فلان روستای دورافتاده کویر به دنیا آمده از پشت یک پدر انگلیسی و یک مادر خراب آمریکایی نباشد!

در بدبختی و ادبار ملت ایران قبل از همه خودشان مقصرند که عامل بیگانه شده و اجازه می‌دهند یک عده از جواسیس و نوکران دولت‌های بیگانه آن‌ها را استثمار و استعمار کنند!

حوادث اخیر یک حسن بزرگی که داشت این بود که همه مردم از طریق صداوسیما (رادیول و تله وزوزون نظام مقدس) و از زبان مسئولان کوچک و بزرگ شنیدند و فهمیدند و متوجه شدند که عقب‌ماندگی و سقوط اقتصادی و فساد دولتی و مالی سازمان‌یافته و غارت بیت‌المال و بر باد دادن فرصت‌ها و تبدیل ایران بزرگ و ثروتمند سابق به بنگلادش جدید ربطی به سوء مدیریت و بی‌عملی و بی‌سوادی و بی‌استعدادی مدیران مملکت ندارد و همه‌اش تقصیر گرم شدن زمین و بخار شدن آن‌یک ذره عقلی است که حتی یک قمری و گنجشک هم دارد!