استنلی کوبریک موضوع جلسه فیلمنامه‌خوانی شد

0
205

موسسه «بلک لیست» که از فیلمنامه‌های ساخته نشده سال حمایت می کند، فیلمنامه‌ای با موضوع استنلی کوبریک را در تئاتر لس‌آنجلس روخوانی می کند.

 «بلک لیست» میزبان یک جلسه فیلمنامه‌خوانی خواهد بود که در آن فیلمنامه ای که استفانی فولسوم در سال 2013 نوشت، روخوانی خواهد شد. داستان این فیلمنامه درباره یک مامور دولتی است که با استنلی کوبریک کارگردان مشهور و فقید کار می‌کند.

کاترین هان، جرد هریس و توماس سادوسکی در جلسه خواندن فیلمنامه فولسوم شرکت خواهند داشت. این فیلمنامه در لیست شناخته شده ترین و محبوب ترین فیلمنامه های تهیه نشده سال قرار داشت.

عنوان این فیلمنامه «1969: اودیسه فضایی یا چطور کوبریک یاد گرفت دیگر نگران نباشد و روی ماه فرود بیاید» است و داستانش درباره یکی از معاونان دفتر ارتباطات عمومی کاخ سفید است (با بازی هان) که کوبریک (با بازی هریس) را استخدام می کند تا بتواند اگر مشکلات تکنیکی به وجود آمدند، یک فرود بر ماه جلعی درست کند. سادوسکی نیز نقش مدیر ناسا یعنی جولین شیر را بازی می‌کند.

فرنکلین لئونارد موسس بلک لیست گفت: ماموریت ما در بلک لیست همیشه این بوده که از فیلمنامه های خوب و نویسنده‌هایی که آن ها را می نویسند تجلیل کنیم و ارایه کردن این فیلمنامه به حضار با بازیگرانی مانند کاترین، جرد، توماس و شانون به ما این فرصت خارق العاده را می دهد که بتوانیم آن ماموریت را به شیوه ای بسیار هیجان‌انگیز ادامه دهیم.

به گزارش مهر به نقل از د رپ،وی افزود: از همین الان بلیت هایتان را تهیه کنید، قرار است شب فوق العاده ای باشد.

این مراسم در تئاتر لس آنجلس برگزار می شود، جایگاهی واقع در مرکز شهر که از سال 1931 تا به حال درهایش را روی شرکت‌کنندگان باز کرده است.