استقبال از فیلم کمدی در شب کریسمس

0
227

فیلمی با بازی ویل فارل و مارک والبرگ با عنوان «خانه بابا» با اقبال مردم در شب کریسمس روبه رو شد.

 فیلم «خانه بابا» با فروشی یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلاری در اولین شب اکرانش در شب کریسمس، نشان داد فیلم کمدی هنوز اولین گزینه مردم در شب عید است.

کمدی «خانه بابا» محصول کمپانی پارامونت با اکران در ۱۹۲۰ سالن سینما و با پیش نمایش در شب کریسمس موفق به فروش بیش از یک میلیون دلار شد.

در این فیلم بار دیگر ویل فارل و مارک والبرگ با هم جلوی دوربین رفته‌اند تا پنج سال پس از همکاری‌شان در «مردان دیگر»، این تجربه را تکرار کنند.

انتظار می‌رود با افزوده شدن شمار سالن‌های نمایش دهنده این فیلم به ۳۲۷۱ سالن، این فیلم تا پایان تعطیلات (فردا یکشنبه) فروشش را به حدود ۲۲ میلیون دلار برساند.

پیش‌بینی می‌شود این فیلم دومین فیلم باکس آفیس پس از فیلم «جنگ ستارگان: نیرو بیدار می‌شود» باشد. برای جنگ ستارگان نیز فروشی حدود ۱۸۰ میلیون دلاری در تعطیلات آخر هفته پیش‌بینی شده است. این فیلم تا اینجا فروش بین‌المللی‌اش را از ۷۰۰ میلیون دلار گذرانده است.

فیلم «خانه بابا» با بودجه ۵۰ میلیون دلاری ساخته شده و شان آندرس کارگردان آن بوده است. در این فیلم فارل در نقش یک ناپدری مهربان ظاهر شده که قصد دارد بهترین رابطه را با فرزندان همسرش داشته باشد، اما وقتی سر و کله مارک والبرگ که پدر بیولوژیکی بچه‌هاست پیدا می شود، همه چیز به هم می‌ریزد.

لیندا کاردلینی در نقش مادر خانواده ظاهر شده و توماس هادن چرچ و هانیبال بورس و بابی کاناواله دیگر بازیگران این فیلم هستند.

در تعطیلات آخر هفته کریسمسی فیلم جدید جنیفر لارنس با عنوان ‌«جوی» نیز که محصولی از کمپانی فاکس است اکران می‌شود و درام «ضربه مغزی» ویل اسمیت از کمپانی سونی که درباره آسیب مغزی در ورزش فوتبال آمریکایی است نیز روی پرده‌ها می‌رود.

نسخه ۷۰ میلیمتری فیلم جدید کوئنتین تارانتنیو با عنوان «هشت نفرت‌انگیز» نیز اکران محدودش را در ۱۰۰ سالن شروع می‌کند.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، فیلم جدید لئوناردو دی‌کاپریو یعنی «بازگشته» محصولی از فاکس نیز تنها در ۴ سالن سینما روی پرده می‌رود.