استقبال از «جوخه خودکشی» در بازار جهانی

0
142

«جوخه خودکشی» از کمپانی برادران وانر با فروش ۱۱.۴ میلیون دلار دیگر در بازار جهانی مجموع فروش خود را به ۱۹۱.۵ میلیون دلار رساند.

این رقم که شامل فروش در همه نقاط اکران شده به جز آمریکای شمالی می‌شود با محاسبه فروش ۱۷۹.۱ میلیون دلاری در بازار آمریکای شمالی به ۳۷۰.۶ میلیون دلار می رسد.

این فیلم که اقتباسی از کتابی کمیک است پنجشنبه در روز افتتاحیه‌اش در آرژانتین با اکران در ۳۱۴ سالن سینما ۴۲۶ هزار دلار فروش کرد و یکی از پنج فیلم اول باکس آفیس آن منطقه بود.

این فروش کافی بود تا این فیلم بتواند رکورد فروش در ماه آگوست را به نام خود کند و رکوردی نیز برای ویل اسمیت از نظر پرفروش‌ترین فیلم او در اولین هفته اکران بگذارد. این فیلم پس از «بتمن در برابر سوپرمن» به عنوان پرفروش‌ترین افتتاحیه این کمپانی شناخته شد و چهارمین افتتاحیه پرفروش با اقتباس از یک کتاب مصور را به نام خود ثبت کرد.

در عین حال بریتانیا با فروش ۲۳.۷ میلیون دلاری بهترین بازار فروش این فیلم بود و پس از آن برزیل با فروش ۱۷.۲ میلیون دلار و روسیه با فروش ۱۶.۳ میلیون دلار از این فیلم استقبال کردند.

مکزیک با فروش ۱۵.۳، استرالیا با ۱۳.۶، کره جنوبی با فروش ۱۲.۶ و فرانسه با ۱۰.۶ میلیون دلار دیگر مناطقی بودند که استقبال خوبی از این فیلم در آنجا به عمل آمد.

این فیلم در اسپانیا ۶.۱ میلیون دلار و در تایوان ۵.۲ میلیون دلار و در اندونزی ۴.۶ میلیون دلار فروش کرد.

به گزارش مهر به نقل از اسکرین دیلی، «جوخه خودکشی» فیلمی ابرقهرمانی بر پایه گروهی ضد قهرمان به همین نام در کمیک‌بوک‌های شرکت دی‌سی کامیکس و سومین فیلم در دنیای سینمایی مشترک دی‌سی کامیکس محسوب می‌شود. دیوید آیر نویسندگی و کارگردانی آن را بر عهده دارد و ویل اسمیت، جرد لتو، مارگوت رابی، یوئل کینامن، وایولا دیویس، جِی کورتنی ،کارا دلیوینگن و ارزا میلر بازیگران این فیلم هستند.