اسامی فوتی‌های حادثه کلینیک سینا اطهر

0
383

جانشین رییس پلیس پایتحت اسامی ۱۵ نفر از فوت‌شدگان حادثه انفجار و آتش‌سوزی کلینیک سینا اطهر تهران را اعلام کرد و گفت: فوت‌شده‌ها درمجموع ۱۹ نفرند اما هویت ۴ نفر از آنها معلوم نیست.

 سردار حمید هداوند با اشاره به این که در این حادثه ۱۹ نفر شامل ۱۶ زن و ۳ مرد جان خود را از دست داده‌اند، درباره مشخصات ۱۵ فرد فوت‌شده گفت: آیدا زمانی، لیلا عیوض‌خانی، لیدا خام‌دایی، مژگان دهقان، رها (بدون فامیلی)، سوسن سلطان‌محمدی، یاسمن (بدون فامیلی)، خانم دکتر تورانی، خانم رحمانی، محدثه رضی، شبنم دیبایی، مریم خرسندی، محسن پارسا، احسان گنج‌خانلو و دکتر محمدعلی اکبری اسامی ۱۵ نفر از فوت‌شدگان است.

سردار هداوند در پاسخ به این سوال که آیا این حادثه عمدی بوده است، گفت: تاکنون به این نتیجه نرسیده‌ایم، اما علت حادثه در دست بررسی است و نتیجه آن اعلام می‌شود.

ایلنا نوشت؛ این مقام مسئول گفت: پلیس ۴ نفر از جمله مدیرعامل، مدیرداخلی، مدیر تصویربرداری و متصدی سانترال کلینیک سینا اطهر را تحت نظر دارد و در حال بازجویی است. ‌اظهارات این ۴ نفر بعد از تکمیل به تشخیص مقام قضایی می‌رسد و اگر مقام قضایی تشخیص و دستور دهند، این افراد بازداشت می‌شوند.