اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد

0
241

کارلوس کی روش اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ایران را اعلام کرد. در بین اسامی بازیکنان دعوت شده که تعدادشان زیاد است، نام سیدمهدی رحمتی دروازه بان تیم فوتبال پیکان نیز دیده می شود اما خبری از هادی عقیلی بازیکن تیم فوتبال سپاهان نیست. این دو به خاطر کناره گیری از تیم ملی جام جهانی 2014 برزیل را از دست داده بودند.

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران لیست اولیه تیم ملی فوتبال را به شرح زیر اعلام کرد:

* پرسپولیس: سوشا مکانی، رضا حقیقی شاندیز، حسین ماهینی.

* استقلال: محسن فروزان، هاشم بیک زاده، یعقوب کریمی، آندرانیک تیموریان، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، امیرحسین صادقی.

* سپاهان: رحمان احمدی، احسان حاجی صفی، شجاع خلیل زاده، مهدی شریفی، محمدرضا خلعتبری، وریا غفوری.

* تراکتورسازی: احمد آل نعمه، سامان نریمان جهان

* نفت تهران: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، وحید امیری

* پیکان تهران: سیدمهدی رحمتی

* فولاد خوزستان: سروش رفیعی، مهرداد جماعتی، احمد عبدالله زاده، ایوب والی

* ذوب آهن: قاسم حدادی فر

* شاغل در لیگ های خارجی:
علیرضا حقیقی از باشگاه پنافیل پرتغال،  دانیال داوری از گراس هاپرز سوئیس، سید جلال حسینی از الاهلی قطر، پژمان منتظری از ام الصلال قطر، اشکان دژاگه از العربی قطر، مسعود شجاعی از الشهانیه قطر، ، رضا قوچان‌نژاد از الکویت، سردار آزمون از روبین کازان روسیه، کریم انصاریفرد از اوساسونا اسپانیا، جواد نکونام از اوساسونا اسپانیا، علیرضا جهانبخش از هلند، مهرداد بیت آشور از وایت کپس.
بازیکن آزاد: مهرداد پولادی

این لیست اولیه بوده و 26 بازیکن نهایی در تاریخ پنجشنبه 10 مهرماه از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد. بر همین اساس تیم ملی فوتبال شنبه 12 مهر ماه راس ساعت 21:45 تهران را به مقصد پرتغال ترک خواهد کرد. تمرینات تیم ملی در استادیوم ملی پرتغال (ژامور) که در شهر لیسبون قرار دارد،برگزار خواهد شد.

به گزرش مهر؛ اولین بازی تدارکاتی تیم ملی روز جمعه 18 مهر ماه مقابل تیم استوریل و بازی دوم ملی پوشان برابر بنفیکا روز سه شنبه 22 مهر ماه برگزار خواهد شد.