اسامی بازیکنان تیم ملی؛ سردار و طارمی غایبان بزرگ

0
65

لیست جدید تیم ملی فوتبال توسط اسکوچیچ اعلام شد که چند غایب بزرگ دارد.

دراگان اسکوچیچ،سرمربی تیم ملی فهرست ملی پوشان برای حضور در اردوی آبان ماه و دیدار دوستانه مقابل بوسنی و هرزگوین را اعلام کرد.

بر این اساس،نفرات ذیل به این اردو فراخوانده شدند:
دروازه بانان
محمد رشید مظاهری-امیر عابدزاده- پیام نیازمند
مدافعان
میلاد محمدی- عارف غلامی- صادق محرمی-محمد حسین کنعانی زادگان-شجاع خلیل زاده-مجتبی نجاریان-مرتضی پورعلی گنجی- سید مجید حسینی
هافبک ها
احسان حاج صفی- سعید عزت اللهی- علی قلی زاده- اکبر ایمانی- وحید امیری- احمد نوراللهی- امید نورافکن-سیامک نعمتی
مهاجمان

کریم انصاری فرد-مهدی قائدی-کاوه رضایی-ساسان انصاری

در این اردو کریم انصاری‌فرد، سعید عزت‌اللهی، مرتضی پورعلی گنجی نسبت به اردوی قبل به تیم ملی دعوت شدند ضمن آنکه نفراتی مثل طارمی، آزمون به دلیل بیماری و سامان قدوس به همراه علی کریمی از این اردو کنار رفتند.ضمن آنکه باز هم رامین رضاییان به اردو فراخوانده نشد. دعوت نشدن رضاییان با توجه به درخشش او در الدحیل فنی به نظر نمی رسد. مدافعی که پیش از این عدم حضورش در تیم ملی را فنی عنوان کرده بود!

در همین خصوص دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی در آستانه اردوی آبان ماه تیم ملی و دیدار دوستانه مقابل بوسنی و هرزگوین عنوان کرد: تیم ملی همیشه برای محک های مناسب آماده است و حتی در روزهای سخت و دشوار شیوع ویروس کرونا هم کارمان را متوقف نمی کنیم.در اردوی آبان و متعاقب اردوی ماه گذشته به دنبال حریف سرسختی بودیم که بتواند به ما کمک کند.

وی ادامه داد: همیشه به دنبال بازی هستیم که پاسخ خوبی به نیازهای مان بدهد و قصد نداریم با مسابقه ای که کمکی به تیم ملی نمی کند وقت مان را تلف کنیم.برگزاری دیدار با بوسنی قطعا در این مسیر طراحی شد و من از این بابت خوشحالم.تاکید می کنم بازی بسیار مهمی در برابر بوسنی داریم و تمرکز کادر فنی و بازیکنان تیم به شکل کامل بر این موضوع استوار خواهد بود که از این کمپ و این مسابقه مهم نهایت بهره را ببریم.

اسکوچیچ افزود: برای اردوی آبان برخی مشکلات برای دعوت از برخی بازیکنان داشتیم که در نهایت باعث شد شاهد عدم حضور آنها باشیم.سردار آزمون،مهدی طارمی،علیرضا بیرانوند،علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی، علی کریمی و محمد محبی از جمله نفراتی بودند که قصد داشتیم در این اردو از حضور آنها استفاده کنیم اما همانطور که گفتم به دلایل مختلف این موضوع رخ نداد.

همشهری نوشت؛ با این وجود من بر این باورم که تیم بسیار خوبی داریم و به بازیکنانی که در بوسنی همراه مان هستند اعتماد و اعتقاد راسخ داریم.