ارتباط ایمی آدامز با بیگانه‌های فضایی

0
886

جرمی رنر و ایمی آدامز در فیلمی بازی می‌کنند که دنی ویلنو، کارگردان «زندانیان» و «سوختگان» پیش از پرداختن به دنباله فیلم علمی-تخیلی «بلید رانر» می‌سازد.

دنی ویلنو، فیلم‌ساز کانادایی درام علمی-تخیلی «داستان زندگی ما» (Story of Your Life) را با بازی دو بازیگر «کلاهبرداری آمریکایی»، ایمی آدامز و جرمی رنر در نقش‌های اصلی می‌سازد. کارگردان «زندانیان» و «سوختگان» همچنین قرار است به زودی دنباله فیلم علمی-تخیلی «بلید رانر» ریدلی اسکات را بسازد.

«داستان زندگی ما» اقتباسی است از داستان کوتاهی به قلم تد چیانگ که برنده جوایز ادبی هوگو و نبیولا شده است.

 داستان این فیلم علمی-تخیلی در زمانی می‌گذرد که بیگانه‌های فضایی موفق شده‌اند در سراسر جهان بر سطح زمین فرود بیایند. ایمی آدامز در این فیلم نقش یک زبان‌شناس کارکشته را بر عهده دارد که از سوی ارتش مأمور می‌شود تا با بیگانه‌های فضایی ارتباط برقرار کند تا متوجه شود آیا قصد جنگ دارند یا صلح‌طلب هستند. وقتی او یاد می‌گیرد که چگونه با بیگانه‌ها ارتباط بگیرد، از راز بزرگی که هدف واقعی دیدار آنها از زمین است، پرده برمی‌دارد.

جرمی رنر در«داستان زندگی ما» نقش یک استاد فیزیک دانشگاه را ایفا می‌کند که از سوی دولت مأمور می‌شود تا به زبان‌شناس در برقراری ارتباط با فضایی‌ها کمک کند. فیلم‌نامه را اریک هایزرر نوشته است. پارامونت حقوق پخش این فیلم در کانادا و آمریکا را چند ماه پیش در جریان جشنواره کن 2014 به مبلغ 20 میلیون دلار خریداری کرده است.

جرمی رنر در سال 2015 همچنین در «انتقامجویان: عصر اولترون» و «مأموریت غیرممکن 5» به روی پرده خواهد آمد. او بهار امسال در پروژه «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» جلوی دوربین خواهد رفت و در اوسط ماه ژوئن (خرداد) در «داستان زندگی ما» بازی می‌کند.

به گزارش آنا به نقل از هالیوود ریپورتر،ایمی آدامز که امسال و سال گذشته برای فیلم‌های «کلاهبرداری آمریکایی» دیوید اُ. راسل و «چشمان درشت» تیم برتون دو بار پیاپی برنده جایزه بازیگری کمدی-موزیکال گلدن گلوب شده است، «بتمن علیه سوپرمن» را برای سال 2016 و «لیگ عدالت بخش اول» را برای 2017 در برنامه کار دارد.