اذیت و آزار جنسی” دو گردشگر زن ایتالیایی در ایران جنجالی شد

1
623

چند روز پیش دو زن ایتالیایی که خبرنگار بودند و به عنوان گردشگر به ایران سفر کرده بودند، سفرنامه ای در رسانه های اجتماعی منتشر کردند. گزارش آنها بیانگر خشونت جنسی در ایران و رفتارها ضد زن ایرانیان است.

این دو زن ایتالیایی ادعا کرده اند که در سفر به نقاط مختلف ایران با آزار و اذیت پیاپی جنسی روبه رو شده اند. گزارش این دو گردشگر در بسیاری از رسانه های ایتالیایی بازتاب داشت.

223732_959به گزارش فرارو، گزارش این دو گردشگر در بسیاری از رسانه های ایتالیایی از جمله روزنامه پر تیراژ “کوریره دلا سرا” بازتاب داشت و مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

همین بازتاب موجب شد انتقادات گسترده‌ای از روایت آن دو زن از ایران شد. کاربران ایتالیایی روایت آنها را مورد نقد قرار دادند و از تجربیات خود از سفر به ایران گفتند.

 

1 نظر

  1. چرا آن دو خبر نگار در ایران که بودند به پلیس شکایت نکردند تا خاطیان با حضور خود آنها در ایران دستگیر و مجازات شوند و حالا رفته اند در بیرون از ایران این موضوع را مطرح می کنند ؟ البته من گفته های آنها را رد و یا تا یید نمی کنم چون دیگر کار از کار گذشته و گفته های آنها بیشتر به یک اتهام شبیه است

نظرات بسته است