ادریس البا هم وارد شبکه فیلم‌های موبایلی شد

0
244

ادریس البا به عنوان جدیدترین چهره مشهور وارد دنیای فیلم‌های موبایلی شد.

ادریس البا با امضای قراردادی به شبکه فیلم‌های کوتاه موبایلی جفری کاتزنبرگ ملحق شد. او قرار است با کن بلوک راننده مشهور رالی در یک سریال با تمرکز بر مسابقات رانندگی برای سرویس استریم «کوییبی» (Quibi) بازی کند.

از این سریال با عنوان «البا در برابر بلاک» یاد شده و گفته شده در ۸ قسمت تولید می‌شود تا در بخش اسکله‌های سابق لندن در مجموعه‌ای از مانورها با عنوان «دیوار مرگ»، «بندبازی ماشینی» و «پریدن از آتش» معلوم شود کدام می‌توانند موفق بیرون آیند.

البا با کمپانی «گرین دور پیکچرز» که متعلق به خودش است از تهیه کنندگان این مجموعه خواهد بود.

وی در این باره گفت: کِن قهرمان رانندگی من است. من هرگز با یک راننده حرفه‌ای همکاری نکرده بودم و خیلی هم شیفته مهارت او هستم؛ اما عاشق چالش هم هستم و سرعت را دوست دارم و اصلاً مرد ماشینم. باید دید چه درمی‌آید.

بلاک یک راننده اتومبیل سواری حرفه‌ای است و فیلم‌هایش در یوتیوب بیش از ۵۵۰ میلیون بار دیده شده است.

کوییبی قرار است از بهار ۲۰۲۰ برنامه‌هایش را در دسترس کاربران بگذارد و در حال تولید برنامه‌های مختلف است. گی‌یرمو دل تورو، سم ریمی و دان چیدل، جنیفر لوپز و لنا ویت از جمله هنرمندانی هستند که تاکنون با این شبکه قرارداد تولید امضا کرده‌اند.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، پلتفرم این شبکه تولید فیلم‌های با فیلمنامه یا بی فیلمنامه در مدت ۸ تا ۱۰ دقیقه برای تماشا در موبایل است. کاتزنبرگ و مگ ویت‌من مدیرعامل این شبکه می‌خواهند هر روز یک برنامه ورزشی و یک میز گرد شبانه هم داشته باشند.