ادای احترام وین دیزل به پل واکر فقید

0
353

وین دیزل با ادای احترام به بازیگر و دوست فقیدش گفت یاد پل واکر در هر شاتی که از فیلم جدید گرفته شد، همراه آنها بود.

 کمپانی یونیورسال با حضور در برنامه چهارشنبه سینما کان در لاس وگاس بخش‌هایی از فیلم جدید «سریع و خشمگین» را نمایش داد.

در این مراسم وین دیزل به نمایندگی از گروه سازنده به یادآوری خاطرات پل واکر بازیگر فقید این فیلم پرداخت و با ادای احترام به وی از اکران این فیلم با عنوان «سرنوشت خشمگین» در تاریخ ۱۴ آوریل خبر داد.

دیزل درباره ادامه این مجموعه با فروش ۳.۹ میلیارد دلار گفت: تصمیم سختی بود که ببینیم می‌خواهیم این مجموعه ۱۶ ساله را پس از درگذشت پل واکر در نوامبر ۲۰۱۳ ادامه بدهیم یا نه اما بخشی از میراث پل در هر فریمی که فیلمبرداری کرده بودیم وجود داشت.

وی افزود: هر وقت که تصویری از «دام» (شخصیتی که دیزل نقشش را بازی می‌کند) می‌بینید، هر بار که هر کدام از بازیگران فیلم را می‌بینید شما دارید فرشته‌ای را به یاد می‌آورید که مفهوم کامل و بی نقصی از برادری برای هزاره ما بود.

وی افزود همه این حس زیبا و گرامیداشتی که در هر لحظه فیلم از پل واکر حس می‌شود باعث شد که او تصمیم سخت ادامه فیلم و ساخت قسمت هشتم را بگیرد. وی گفت: این پل واکر بود که ساخت فیلم هشتم را مسجل کرد.

دیزل گفت: بارها و بارها در ذهنم گفته‌های او را مرور کردم که می‌گفت ساخت قسمت هشتم حتمی است. وی افزود: همیشه فکر می‌کردم او ناظر کارهای ماست و ما نمی‌توانیم او را نادیده بگیریم.

در این برنامه تیرس گیبسون، لوداکریس، کرت راسل، شارلیز ترون و کارگردان این قسمت اف گری گری نیز به دیزل روی صحنه ملحق شدند.

به گزارش مهر به نقل از اسکرین دیلی،نکته قابل توجه در این مراسم غیبت دواین جانسون دیگر بازیگر همه قسمت‌های این مجموعه بود که مشخص بود پس از مجادله‌ای که با وین دیزل در یک صحنه از ساخت قسمت هشتم داشت، نخواسته است در کنار او حاضر شود.