«ادام سندلر» و «کریس راک» دوباره همبازی می شوند

0
337

«ادام سندلر» و «کریس راک» بازیگران مشهور و کمدین های محبوب آمریکایی بار دیگر همبازی می شوند و در یک فیلم سینمایی هنرنمایی می کنند.

این فیلم The Week Of یا «هفته ی» نام دارد و داستان دو خانواده آمریکایی است که در تدارک برگزاری مراسم ازدواج فرزندان خود هستند.

ادام سندلر و کریس راک نقش پدران عروس و داماد را بازی می کنند که رابطه چندان خوبی با یکدیگر ندارند و درگیر ماجراهای خنده داری می شوند.

آنها که پیشتر در فیلم «بزرگسالان» همبازی بوده اند، با استقبال از همکاری مجدد در این پروژه سینمایی، بی صبرانه در انتظار آغاز فیلمبرداری در «لانگ آیلند» نیویورک هستند.

این فیلم کمدی را «رابرت اسمیگیل» کارگردانی خواهد کرد، او یکی از تهیه کنندگان و نویسنده برنامه تلویزیونی « زنده، شنبه شب» است و تجریبات ارزنده ای در زمینه طنز دارد.

رابرت اسمیگل فیلمنامه را به بصورت مشترک با ادم سندلر نوشته و برای تکمیل شخصیت های داستان نیز با کریس راک مشورت کرده است.

بر اساس برنامه اعلام شده، این فیلم در سال ۲۰۱۸ توسط شبکه اینترنتی «نت فلیکس» در کشورهای مختلف اکران می شود.

«هفته ی» آخرین فیلم از مجموعه چهارگانه ای خواهد بود که ادم سندلر از طریق نت فلیکس منتشر می کند، تجربه موفقی که باعث شد طرفین این قرارداد را تمدید کرده و فیلم های بعدی این کمدین آمریکایی نیز بصورت اختصاصی از طریق این شبکه اینترنتی توزیع شود.

در ماههای اخیر نت فلیکس بودجه هنگفتی را صرف تولید سریال ها و فیلم های سینمایی کرده و قصد دارد با سرمایه گذاری در این بخش، بیننده های جهانی بیشتری جذب کند.

به گزارش صدای آمریکا؛ بر اساس آخرین آمار منتشره، این شبکه اینترنتی بیش از یکصد میلیون بیننده در کشورهای مختلف جهان دارد.