ادامه «سریع و خشمگین۷» ساخته می‌شود

0
234

به دنبال موفقیت «سریع و خشمگین ۷» دست اندرکاران این فیلم اعلام کردند ادامه این قسمت ساخته می‌شود.

هر چند اغلب و یا حتی بهتر گفته شود تاکنون نشده بود که فیلم هفت قسمت متوالی ساخته شود و هنوز این همه فروش داشته باشد، حالا یک عامل متعجب کننده‌تر دیگر این است که قسمت هشتم این فیلم نیز ساخته می‌شود.

با اقبال زیادی که از قسمت هفتم این فیلم در سراسر جهان به عمل آمد، جای تعجب ندارد که کمپانی یونیورسال اعلام کند قسمت بعدی آن را می‌سازد. ون دیزل به نمایندگی از سوی مسئولان این کمپانی در رویداد «سینماکان» در لاس وگاس روی صحنه رفت و اعلام کرد قسمت بعدی این مجموعه ۱۴ آوریل ۲۰۱۷ (یعنی دقیقا دو سال دیگر) اکران می‌شود.

در نوامبر گذشته یونیورسال اعلام کرده بود قصد دارد سه قسمت دیگر از این مجموعه را بسازد و در هر قسمت بر یکی از شخصیت‌های این مجموعه تمرکز کند.

در حالی که این کمپانی با «خشمگین ۷» بیش از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار فروش کرده، و عنوان سریع‌ترین فیلم که به رکورد یک میلیارد دلار رسیده را رقم زده، طبیعی است که این ادامه ها در دستور ساخت قرار بگیرد.

این فیلم که وارد فهرست ۵۰ فیلم پرفروش تاریخ سینمای آمریکا نیز شده، در آمریکا به تنهایی بیش از ۳۰۰ میلیون دلار فروش کرده است.

یک رکورد دیگر این که این فیلم موفق‌ترین فیلم زنده اکشن نیز شده و در عین حال در میان فیلم‌های دنباله‌دار نیز با کسب در مجموع بیش از ۳ میلیارد دلار، رکورددار شده است.

هنوز چیزی درباره این که آیا جیمز ون برای فیلم بعدی روی صندلی کارگردانی می‌نشیند یا خیر، گفته نشده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیجیتال ترندز، علاوه بر دیزل، در قسمت هفتم این مجموعه، دیون جانسون، مایکل رودریگز، جوردانا بروستر، تیرز گیبسون، کریس بریجز، جیسون استتام، دجیمون هانسو، تونی جا، روندا روسی، و کورت راسل نقش آفرینی کردند. پل واکر از اصلی‌ترین بازیگران این مجموعه که در میان فیلمبرداری قسمت آخر در تصادف اتومبیل درگذشت، نیز ستاره این فیلم بود. نقش شخصیت او با کمک برادرانش و جلوه‌های ویژه تا آخر فیلم حفظ شد.